Felix'in açısından: Tekrar aynı sabaha uyandım.Değişen hiçbir şey yoktu,babam yine içip içip bir kadınla yatmış. O adamdan iğreniyordum ama onu bırakamıyordum çünkü daha reşit bile değilken hiçbir şey yapamazdım bu hayata mahkûmdum. Annem olsaydı eğer belki işler daha kolay olurdu babam her gün eve başka kadın ile gelmez, çalışarak kazandığım tüm parayı kumara,içkiye ve eskorta harcamazdı.
Ama annemin hiçbir suçu yok hepsi şerefsiz babam yüzünden oldu. O gün onu yemeğin tuzu çok olmuş diye bıçaklamasaydı annemle birlikte bu cehennemden kurtulabilirdim ama en azından bu berbat günlerde yanımda o sevgilim var Hwang Hyunjin.
2 yıldır sevgiliyiz 9. Sınıfta tanıştık ve 3 ay sonra sevgili olduk. Babam ile aramızı biliyor ama bu kadar detaylı değil. Hyunjin'inde eşcinsel olmasına rağmen zengin diye sadece ben zorbalığa mağruz kalıyordum.Okula geldim çillerim olduğu için ve eş cinsel olduğum için okula girdiğim an herkesin iğrendiğini belli eden bakışlarına maruz kaldım.YİNE.Okula girdim sırama geçtim hyunjin ve jisung daha gelmemişti. Jisung kim diye sorarsanız o benim tek ve en yakın arkadaşım annem ve annesi arkadaştı annem ölünce hep yanımda olunca da yakınlaştık. 10 dakika sonra kitap okurken sırama vurulan el ile sarsıldım ve kim olduğuna baktığımda lise zorbam jackson ve arkadaşlarını gördüm.
Jackson " iğrenç çillerini kapatmamışsın zaten obezsin seni daha da iğrenç gösteriyor"
Doğru çillerimi kapatmayı unutmuştum. Jackson'ın yanındakilerden woojin beni kaldırıp kollarımı tutmuştu.Zaten güçsüz bir çocuk olduğum için kımıldayamadım ve sınıftakiler de onlardan korktuğu için hiçbir şey yapmıyorlardı.Tam jackson bana vurucakken sınıfa Jisung ve hyunjin geldi. Gelen sadece jisung olsaydı durdurması zor olurdu ama Hyunjin de gelince beni
bıraktılar.
Tam o sırada sınıfa bayan Soe girdi. Aslında İngilizce dersini pek sevmem ama Bayan Soe girince daha güzel geçiyor. Tabi günüm bu kadar güzel(!) başlamasaydı daha güzel olablirdi.Ders bitince Hyunjin yanıma geldi. Hyunjin yanıma gelince Jisung 1 yıldır platonik olduğu Minho'yu görmeye gitti.
Minho Hyunjin'in en yakın arkadaşıydı Jisung'a Hyunjinle konuşup Minho ile en azından konuşmasını sağlayabileceğimi söyledim ama kabul etmedi.Sonunda okul bitmişti. Bugün benim doğum günümde ama Hyunjin kutlamamış ve sabahki olay dışında bana soğuk davranmıştı. Bunun nedenini sormak için okul çıkışı Hyunjin'in yanına gitmiştim
Felix"Hyun bütün gün neredeyse hiç yanıma gelmedin.Kötü bir şey mi yaptım"Hyunjin" Sus ve sadece beni takip et"
O önden ben ise arkasından gidiyordum. Onun evine gitmiştik ben tam içeri girecekken kapıyı yüzüme kapadı. 5 dakika kapıda bekledim. Gözlerim dolmuştu. Tam arkamı dönüp gidicekken kapı açıldı. Hyunjin beni kolumdan içeri çekti. İçerisi çok güzel süslenmiştiHyunjin"Doğum günün kutlu olsun bebeğim. Sana süpriz yapmak için unutmuş gibi davranmaya çalışıyordum.Seni üzdüğüm için özür dilerim."
Felix" Sorun değil, sadece babam ile zaten kutlayamadıktan sonra sende unuttun sandım"
Yemek yedik,konuştuk -daha çok o konuştu ben dinledim çünkü benim anlatacaklarım sadece bir cehennemden kesinti olur-Hyunjin"Film izleyelim mi?"
Felix"Olur,ne izleyelim. Sen seç."
Hyunjin"Tamam o zaman 365 gün açıyorum"Filmi izlemeye başladık ve daha ilk sahenelerden sex sahneleri çıkmaya başladı ve bu da beni çok geriyordu çünkü Hyunjin'in bakışlarını üstümde hissediyordum ki bir anda Hyunjin üstüme çıktı ve beni öpmeye başladı.
Felix"Hyun çok erken değil mi, daha 11. Sınıfız"
Hyunjin"Ama 2 yıldır sevgiliyiz.Lütfen bana engel olma"
Felix"Peki babam ne olucak.Eve biraz daha geç gidersem beni öldürür."
Hyunjin"Bana telefonu ver"
Hyunjin"Bebeğim telefonu vermek için neyi bekliyorsun vahiy yoluyla yada telekinezi ile gelmicek"
Felix"Sen üstümdeyken nasıl alabilirim.Eşşek kadarsın maşallah"
Felix"Al"
Hyunjin telefonda birine mesaj atar.
Felix"Kime mesaj attın?"
Hyunjin"Babana ekstra iş için okulu temizlediğini ve işinin sabaha kadar anca biteceğini yazdım. Parayı duyunca hemen kabul etti
Hyunjin"Şimdi karşımızda bir engel kalmadığına göre bana izin vericek misin?"
Felix"Peki,Tamam"
🔥(başlangıcı)
Hyunjin hemen felix'in dudaklarına kapanmıştı. Felix ise yarım etmek ve karşılık vermek için kollarını Hyunjin'in boynuna dolamıştı.Bu hareketin ardından Hyunjin felix'i kucağına almıştı Felix hemen bacaklarını Hyunjin'in beline dolamıştı.
Hyunjin yatak odasına doğru ilerlerken Felix'in boynuna kendine ait izler bırakmaya başlamıştı bile.
Yatak odasına geldiklerinde Hyunjin Felix'i yatağa bırakıp daha üstünü çıkarmadan felix'in boynuna sertçe kendine ait izler bırakmaya başlamıştı. Sonra tek bir hamlede sertçe Felix'in üstündekilerden yırtarak kurtulmuştu ikisinde yanıyordu ve Felix anlamıştı bu gece kolay geçmeyecekti...
Devam edecek...
———————————————————————————
709 kelime
Daha ilk bölümden biraz Garip başladı.
Biraz kısa oldu ama daha ilk bölüm ve Asım olaylar 5-6 bölüm sonra başlicak ve ilk fic'im olduğu için max 20 bölüm falan olur.
Muhtemelen yarın yb gelir.💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slander
Fanfiction"Lee Felix başarmıştı ama o an kendine sordu neyi başardı, bütün bunlara değdi mi?"