Felix ağzıyla: (2018)
O an ışıklakları açtığım an her başıma yıkılmıştı sevdiğim her şeyim olmuş o adam şuan başka bir kızı soyuyordu."Bu kadar mıydı her şey. Beni sadece kullanıp atmak için mi bunca zaman seviyor gibi davrandın bu kadar aşağılık bir adam mıydın. Geçirdiğimiz iki yılı düşünüyorum da hayır değildin ne oldu ne değişti de benimle ilişkiye girdikten sonra birgün bile geçmeden neden başka bir kızla yatarsın aslında cevabını duymayı çok isterdim ama o iğrenç sesini duymak bile istemiyorum sana tek bir şey söylencem Hwang hyunjin: gece sadece beni aldattığını ve basit bir şey olduğunu düşünebilirsin ama değil belki bugün yada yarın değil ama sadece bekle beni Hyunjin."
Hyunjin ağzıyla:
Felix'in söyledikleri çok ağır gelmişti kaldırmamıştım. Yaptığım yanlıştı,Felix bizi basmasaydı şuan Aina ile yatıyor olucaktım.Aptaldım ama bunu dışarı yansıtmazdım çünkü ailem ünlüydü en ufak hatam veya üzüzntüm magazine yansırdı. Olanları nasıl unutup mutlu gözükecektim bilmiyorum. Ben bunları düşünürken Aina bana sesleniyormuş
"Hyunjin üzgünüm, böyle olacağını bilseydim hiç senle bara gitmezdim"
"Senin suçun değil Aina ben kabul edip seni eve getirdim"
"Hadi gel kahve içerken konuşalım"
Aslında yaşadığı şok sayesinde Hyunjin neredeyse tamamen ayılmıştı ama Aina tam ayılmamıştı onun için kahve yapacaktı hyunjin.
Aina ile sessizce kahvelerini içerken hyunjin bir anda duru.
"Sorun ne hyunn?"
Bir anda Aina'yı kendime çekip öptüm ama bunu neden yaptım bende bilmiyordum.
"Hyunjin bunu neden yaptın. Az önce sevgilin kapıdan çıktı."
"Benimle çıkar mısın Aina?"
"Ne"
"Yanlış duymadın ama eğer istemezsen sorun değil"
"Hyun tatbikinde seninle çıkarım uzun zamandır senden hoşlanıyorum."
Bunu yapma sebebim ise eğer bir sevgilim olursa medya ve aileme karşı duygularımı onlardan saklayabilirdim.
Aina ile uyumak için odama çıkmıştık. Aina uyumuştu ama ben ne yatakta ne tarafa dönsemde uyuyamıyorum çünkü daha dün felix ile birlikte olduğum yatakta şuan yeni sevgilim Aina ile uyuyordum.Felix in gözünden: 2 saat önce
Hyunjin'in evinde içinde ders notlarımın yazdığı defteri unuttuğum için şuan Hyunjin'in evine gidiyordum. Bir yandan da babamı düşünüyordum 3 gündür eve gelmiyor ve telefonlarımı da açmıyordu evet çok kötü bir insandı ama sonuçta o benim tek ailemdi.
Hyunjin'in evine geldiğimde hızlıca çıkacağım için ışıkları açmamıştım. Defterimi alıp kapıya doğru ilerlerken bir anda kapı açıldı. Duyduğum seslerle iğrendim ve sesin sahiplerinden birinin Hyunjin olmaması için dua etmeye başladım. Aslında o oluğunu biliyordum ama bilmek istemiyordum belki o değildir diye ışığı açtım. Gördüğüm şey ile yıkılmıştım. Aina ile Hyunjin öpüşürken birbirlerinin kıyafetlerini çıkartıyorlardı. Beni görünce durdular.Orada Hyunjin'i terk edip eve doğru yürümeye başladım. Hava çok soğuktu ve yağmur yağıyordu. Çalıştığımda kazandığım bütün parayı babama verdiğim için hiç psrsm yoktu var otobüse binemiyordum. Eve geldiğimde saat 02:43'dü babam eve gelmişti tam nerede olduğunu soracaktım ki bana ne kadar şerefsiz biri olduğunu hatırlattı ve hakaret edip dövmeye başladı.
Bay Lee:"Bu saate kadar nerede sürttün"
Bay Lee:"Kim bilir kimlerin altına girdin bu saate kadar" diyip
Kemerini çıkarıp beni dövmeye başladı en son hatırladığım şey acı içinde bağırışlarım ve daha sonra ise etraf yavaş yavaş karamaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slander
Fanfiction"Lee Felix başarmıştı ama o an kendine sordu neyi başardı, bütün bunlara değdi mi?"