Seis

32 1 2
                                    

3 gün sonra (mezuniyet günü)

Felix ağzıyla
Aina'nın dedikleri hala aklımdaydı ama yinede mezuniyet partisine ve törenine gidicektim. Sonuçta okul birincisi olmuş ve üniversite sınavım çok iyi geçmişti ama hala Aina'nın ne yapabileceğini düşünüyordum fakat saatin 10 olduğunu. Fark edince bu düşüncelerden kurtulup yemek yemek için aşşağı indim. Babam evde yoktu ilk şaşırdım ama sonra masanın üstünde bir not gördüm.

" Merhaba sürtük, sonunda senden kurtuluyorum. Ülke değiştirdim sakın beni arama bulmaya çalışma yoksa annen gibi seni de öldürürüm ama şanslısın ki bu evi satmadım çünkü sana acıdım o yüzden bu sikik evde istediğin gibi çürü geber git"

Annemi onun öldürdüğünü biliyordum ama hep inkar ediyordu ama şimdi bunu itiraf etmesiyle canım çok acımıştı ama bu acı Hyunjin'in beni terketmesinden daha farklıydı. Hyunjin beni aldattığında içimde hayal kırıklığı ve nefretle birlikte kalbim çok acımıştı ama bu daha farklı sonuçta babam annemi öldürmüştü ve bunu bana itiraf ediyordu yüzsüz gibi. İşte bu acı ise üzüntü,yalnızlık ve ailesizliğin verdiği bir acıydı ve ben bu ikisini aynı anda yaşıyordum.

1 saat geçtiğini fark ettim jisung'un gelmesine 1 saat kalmıştı. Hemen kalkıp yemek hazırlamaya başladım. Dolaptan 1 paket buldak carbonara çıkardım ve kaynamış suya ilk noodle, sonra da sosları ve baharat karışımını koydum. Pişince yemeği tabağa aldım ve thundermans izlerken yemeye başladım. Yarım Saat sonra kapı çaldı. Jisung gelmiş olmalıydı. Kapıyı açıp Jisung'u içeri aldım.

Jisung"Amk nerdesin iki saattir ağaç oldum"
Felix"Yemek yiyordum. Biraz kibar ol nerde saygı bu yeni nesilde"
Jisun"Felix, biz aynı yıl hatta aynı ay 1 gün arayla doğduk"
Felix"üfff neyse geç içeri"
"Aç mısın?"
Jisun"Evet çok açım.Evde çıkarken geç kalırım diye hiçbir şey yiyemeden çıktım.''
Felix"Tamam o zaman mutfak orada, noodle ve tabakların yerini biliyorsun."
Jisung    "Gerçekten çok şerefsizsin"
Jisung    "Bir dakika, baban nerede?"

Jisung babamı sorduğunda ne cevap vereceğimi bilemedim ben de direkt babamın yazdığı mektubu ona verdim. Hemen açıp okumaya başladı.
Jisung " Acaba bu çok romantik veda mektubunu çok düşünmüş mü"
Felix "bilmem, o adam artık umrumda değil"
Jisung "Üfff boşver ve unut şu adamı. Bak mezun oluyoruz ve biraz daha oyalanırsak bu tiple lise mezuniyetimize katılmak zorunda kalıcaz."
Jisung "ayyyy bir bu tiple mezuniyete katıldığımı düşündüm de Minho'mun o seksi ve mükemmel kıyafetinin yanında böyle bir ben aaaaa rezillik"
Felix "Jis gerçekten delirmişsin çık yukarı hazırlanmaya başlayalım."
Jisung "Lixi ben ne giyicem yanımda bir sürü şey getirdim ama bulamıyorum acaba eve gidip bir şeyler daha mı getirsem?"
Felix "Jis saçmalama neredeyse dolabını yanında getirmişsin benden de bir şeyler ekleyip mükemmel bir kombin hazırlarız."
Felix. " Hem sen Minho hyungun ne giydiğini biliyor musun, ona uygun bir kombin seçeriz."
Jisung " doğru lan bu benim hiç aklıma gelmemişti. Bak bunu giyiyor."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SlanderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin