Cinco

21 1 0
                                    

Felix ağzıyla:
Sabah uyandığımda salonun ortasındaydım her yerim ağrıyor ve acıyordu. Etrafa bakındım. Babam evde yoktu bu. Hemen kahvaltımı yapıp okula gittim-morlukları kapamıştım ama çilleri kapamayı unutmuştum- Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu. Sanırım Hyunjin ile ayrıldığımızı öğrenmişlerdi diye düşünürken Hyunjin'in yer değiştirdiğini ve Aina'nın yanına geçtiğini fark ettim. Aina ile sohbet edip gülüyorlardı taki beni. Görene kadar. Bir süre baıştıktan sonra göz temasını bozan ben oldum. Hemen yerime oturdum artık yanım boştu.
Etrafıma bakındım jisung yoktu. Hemen onu aradım.

" Alo Jiss neredesin?"
"Felix ben ailemle birkaç haftalığına yurt dışına çıktım. Sana haber vermeyi unutmuşum özür dilerim."
"Sorun değil jiss. İyi tatiller"
Telefonu kapattığımda karşımda Jackson,Woojin,Wooyoung ve San vardı. Artık beni artık beni onlardan kurtaracak biri yoktu.

Jackson" Ooo bizim aptal çilli sonunda okula gelmiş.Hadi bir yere gidelim seninle."
Tatbikinde yerimden kalkmamıştım.
San"Hadi ama aptal çilli sadece konuşucaz."
Ne yerimden kalkmıştım ne de göz teması kurmuştum sadece sırama bakıyordum. Bir anda jackson'ın beni havaya kaldırması ile onlara bakmıştım
" Sen bizi görmezden gelmeye mi çalışıyorsun sarışın sürtük" dedi ve tam suratıma bir yumruk atması ile yere düştüğüme anda sınıfa bay shin'in gelmesi ile
"Öğlen teneffüsünde seninle görüşüceğin orospucum" diyip başımdan gitti.
Bende hemen kalkıp yerime oturmuştum. Canım çok acıyordu ama canımı a o yumruk acıtmıyordu, bütün bunlar yaşanırken Hyunjin'in sadece Aina ile sohbet edip bana yapılanları ses çıkarmadan herkes gibi uzaktan izlemesi acıtıyordu.

Dersler çok yavaş da olsa geçimişti. Öğlen yemeği için aşşağı inerken birileri aniden ayaklarımdan ve kollarımdan tutup çatı katına çıkarmaya başladı. Çırpındım ama engel olamadım. Beni çatı katına çıkarttıktan sonra bir anda yere bıraktılar etrafıma baktığımda bunu yapanların Woojin ve arkadaşları olduğunu gördüm. Jackson,Woojin,Wooyoung ve San orta okuldan beri bana zorbalık yapıyorlardı. Liseye geçtiğimde onlardan kurtulurum sanmıştım ama aynı liseye düşmüştük.
Bir anda karnıma atılan tekme ile acıyla inledim. Atan Jackson'dı.
"Biz ne istersek,ne dersek onu yapıcaksın ve biz konuşurken bizi dinliceksin!"
"Ne oldu hadi şimdi de yüzümüze bakma,bizi dinleme."
"Aaaa ama küçük felix'imiz dayak yemekten çok korkuyor."
"Ama şuan kaçışı yok"
Diyip beni kollarımdan kaldırdılar ve iki kolumuzda tuttular. San ve wooyoung kollarımı tutarken woojin ise karnıma vurmaya başladı ardından beni tekrar yere yatırdılar sonra ise tekme ve yumruk atmaya devam ettiler.

~1 saat sonra~
Öğlen yaşananlardan sonra sınıftan dışarı çıkmamıştım. Sonunda gün bitti.okuldan çıkıp direkt çalıştığım Kafeye geldim ve çalışmaya başladım. Saat 22.00'da işim bittiği için çıkacakken yanımanpatronum geldi ve bu ayki maaşımı aldım. Eve geldiğimde sessizce odama çıkacakken babam beni durdurdu.

"Küçük sürtük,bugün maş günün. Maaşın nerede?"
"Al baba. Bu ay ekstra mesaiye kaldığım için %35 daha fazla para aldım"
"Aferin küçük sütük hep böyle ol" diyip evden çıktı. Muhtemelen kumar oynamaya gitti ve gece gelmeyecek.
Odama çıktığımda pijamamı giyip, rutin işleri hallettikten sonra yattım.

3 gün sonra
Anlatacak bir şey yok artık günlerim böyle geçiyor.

1 yıl sonra (mezuniyetten 3 gün önce)

Aina"bana bak seni küçük sürtük mezuniyete gelmiceksin ve hyunjinden uzak duracaksın. Bakışlarını anlamıyorum mu sanıyorsun aptal sarışın."

Aina"Şimdi bana cevap verme çünkü bu bir soru değildi. Mezuniyet partisine gelmeyeceksin ve hyunjinden o iğrenç bakışlarını Çek sevgilim rahatsız oluyor"

Aina"Eğer bunları yapmazsan seni insan içine çıkamicak kadar rezil ederim."
                               

                                                               Devam edecek...
———————————————————————————520 kelime💗💗💗

         

SlanderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin