Tres

23 1 1
                                    

Felix ağızıyla:
Sabah uyandın. Her yerim ağrıyordu. Birkaç dakika sonra aklıma dün gece yaptıklarımız geldi.
Çok utanmıştım. Hemen etrafta bakıp Hyunjin'i aradım ama yoktu. Tam onu aramak için odadan çıkacakken çalışma masasındaki bir not dikkatimi çekti.

"Bebeğim ben okulla geldim ama sen gelme eve git dinlen. Zaten sonra hafta sonu iyice dinlenirsin. Pazartesi görüşürüz bebeğim~Hyunjin~
Beni bırakıp gitmesine biraz üzülsemde bu halde okula gidemezdim.
Hyunjin ağzıyla(okulda):
Okula gelir gelmez hemen sırama geçtim. Ders başlayana kadar Felix'in bana önerdiği kitabı okumaya devam ettim. Yaklaşıl 5-10 dakika sonra yanıma Aina geldi.

"Selam Hyunjin, bugünlük yanına oturabilir miyim?"
"Tabiki oturabilirsin"

Aslında Aina yanıma oturduğunda çok şaşırmamıştım çünkü ailelerimiz yüzünden küçüklükten beri tanışıyorduk. Aina ile çok iyi anlaşıyorduk. Güzel,zeki,saygılı bir kızdı sevgilim varken böyle düşünmek belki biraz yanlıştı ama Aina'nın güzelliğini inkar etmek çok büyük yalan olurdu. Teneffüslerde Aina ve minho ile konuşmuştum. Jisung'un ortalıkta olmaması dikkatımı çekmişti. Hemen müdür yardımcısının yanına gittim ve jisung'un ailesi ile birkaç günlük şehir dışında tatile gittiğini öğrenmiştim.

Öğlen teneffüsünde yemek haneye inmiştim. Minho aç olmadığını söylemişti. Changbin ve jeongin ise tuvalete gitmişti. Muhtemelen sevişicekler. Chan ve seungmin ise iki gündür ortada yok. Paşalar tatile gitmiş ve bize iki gün sonra söylüyorlar. Mecburen tek oturuyordum. Tam yemeğe başlayacağım sırada karşıma Aina oturdu.

Aina:"Kızlar okula gelmemiş. Sanırım seninde sevgilin ve arkadaşların okula gelmemiş birlikte yemek yesek sorun olur mu?"
Hyunjin:"Tabikide, oturabilirsin. Bende tek sıkılacaktım."
Aina:"Babanın yeni bulduğu ilaç çok iyiymiş babam söyledi"
Hyunjin:"Ah evet. Babam son yıllarda çok ilerledi"
Aina:"Ama bence şirketin başına sen geçince çok daha iyi yerlere gelicek"
Hyunjin:"Teşekkürler,bunun için şimdiden çok uğraşıyorum. Ailemde benden gelecekte şirketin başına geçmemi bekliyor ve herkesin beklentisi beni çok geriyor ve bunları felix'e de anlatamıyorum zaten kendi derdi çok"
Aina:"Merak etme bana her şeyi anlatabilirsin,ben seni dinler ve yardımcı olabildiğim kadar olmaya çalışırım"
Hyunjin:"Aslında son günlerde biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var"
Aina"O zaman akşam bara gidelim"
Hyunjin:"Çok iyi olur"
Aina"Okul çıkışlı görüşürüz"
Hyunjin:"Görüşürüz

~akşam~
"Aina hadi gidelim"
"Tamam hadi gidelim"
~Barda~
Aina:"10 Shot tekili atalım ilk
Hyunjin:"hemen sarhoş mu olmak istiyorsun Aina. Biraz yavaş mı başlasak"
Aina:"Böyle daha eğlenceli ama spotlar gelmeden önce tuvalete gitmeliyim"

Aina'nın ağzından:
Tuvalete geldiğimde kabinlerin birinden inleme sesleri geliyordu. Aslında bu barda çok normaldi ama gelen kız ve erkek sesleri çok tanıdık geliyordu kabinin kapısına yaslanıp kim olduğunu anlamaya çalıştım.

Leyina:"A-aşkım d-d-daha hızlı"
Woojin:"Tamam bebeğim"
Leyina:"Ahhh a-a-a-aşkım y-ya-yavaşla lütfen"
Woojin:"Bebeğim geliyorum şuan yavaşlayamam"
Leyina:"Ahhhh bende"
Tam sırada kapıyı açmamla şok olmuştum.
En yakın arkadaşım Leyina ve ABİM!!!! İkisinde nefeslerini düzeltmeye çalışıyorlardı tabi beni görünce çok şaşırmışlardı.
Aina"Leyina sen nasıl abimle tuvalette sevişirsin"
Leyina:"Aina biz 1 yıldır sevgiliyiz"
Aina:"Neé???"
Woojin:"Evet abicim Leyina ile 1 yıldır çıkıyoruz ama vereceğin tepkiden dolayı sana söyleyemedik"
Aina:"Sizi barda sevişirken basmak yerine karşıma geçip söylemenizi tercih ederdim"
Aina:"Ayrıca Leyina sen ne zaman döndün Amerika'dan"
Leyina:"Daha iki gün önce döndüm"
Aina:"İnsan haber verir ama sen bana haber vermek yerine gittin abimle yattın. Valla ayıp."
Woojin:"Abicim sen bizi bırak da burada ne yapıyorsun"

Aina:"Karşımda kucak kucağa çıplakken sizi ciddiye alamıyorum"
Woojin:"Soruma cevap ver"
Aina:"Of çok sıkıcısınız neyse hani şu babayım ortaklarının oğlu hyunjin var ya onunla geldim"
Leyina:"İyide o bizim okuldan felixle sevgili değil mi?"
Woojin:"Şu iğrenç çilli obez felix"
Aina:"Evet o felix"
Aina:"Ama kalede kaleci var diye gol atmayalım mı. Neyse ben sizi böldüm sizinle daha dalga geçerdim ama daha hyunjini kendime aşık edip onu felix'den ayırmam lazım.byeee ve kolay gelsin"

Hyunjin ağızıyla:
"Aina iki saattir neredeydin"
"Abim ve en yakın arkadaşımı tuvalette bastım"
"Ne Leyina ve woojin mi"
"Leyina ne zaman Amerikadan döndü ki?"
"Bilmem sormadım."
~Bunlar içer içer sarhoş olur işte~
"Aina kucağımda n e yapıyorsun"
"Hadi ama hyun biraz eğlenebiliriz"
"Aina felix ne olucak"
"Haberi olmaz. Olursa bile o onun sorunu seni mutlu etseymiş. Onun yapamadığı şeyleri ben yapıp seni mutlu edebiliyorsam s kendi düşünmeli biraz."
Hyunjin bir anda Aina'nın öpmeye başladı. Aina başta biraz şaşırsada sonra hyunjin'e karşılık vermeye ve sürtünmeye başladı.
"Bebeğim burada eğil evde"

Hyunjin Aina'nın kucağına alıp arabanın yolcu koltuğuna oturttu ve kendisi de sürücü koltuğuna binip eve sürmeye başladı.
İçeri girer girmez ikili daha ışıkları bile açmadan yavaş yavaş üstlerini çıkarırken tutkulu bir şekilde öpüşmeye başladı.

Ama bir şey unutuyorlardı felix un evde unuttuğu eşyaları almak için eve gelmişti ve ikili bunu felix ışığı açınca fark etti.
———————————————————————————743 kelime💗💗💗💗

SlanderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin