Bir küçük dövme meselesi

199 20 33
                                    

Oysa ne de güzel sakin kaldığımı düşünüyordum. Ama aptal gibi ağlıyordum! Karşısında aciz durumdaydım. Muhtemelen 2 senedir görmüyor oluşumun da bu duygusallığımda etkisi büyüktü.

-Hyunjin niye ağlıyorsun 

Şefkatle bakarak kurduğu cümle daha çok ağlamama neden olmuştu.

-Galiba.. Galiba seni çok özlemişim Hyung..

Kollarını belime sararken boynuma gömdüğü başıyla cevap verdi.

-Ben de seni çok özlemişim Hyunjin..

Kalbim ağzımda atıyordu. Ve hissetmemesi imkansızdı.. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı

-İçeri geçelim mi?

-Geçelim Hyung gel

Mutfağa geçip ikimize birer kahve yaptıktan sonra yanına geçtim. Onun oturduğu koltuğun çaprazındaki koltuğa yerleşirken sessizce ne diyeceğini beklemeye başladım.

-Ne yapmayı düşünüyorsun?

-Bilmiyorum..

-Benim bir planım var aslında

-Nasıl bir planın var?

-Videoda sadece benim yüzüm gözüküyor. Senin arkan dönük. Beline bir dövme yaptıracağız ve senin olmadığını söyleyeceksin.

-Sen ne olacaksın peki Hyung? Bunu kabul edemem..

-Beni boşver Hyunjin. Artık ünlü değiliz mahvolacak bir kariyerimiz yok. Sadece ikimiz arasındaki bu şeyi yalanlayacak bir şeye ihtiyacımız var.

Bunu kabul etmek istemiyordum.. Lee Minho ben dışında kimseyle sevişmiyordu o videoda.. O bendim demek istiyordum herkese..

-İçime sinmeyen bir şeyler var..

Sabırla iç çekti:

-Hyunjin daha iyi bir planın varsa söyle

-Minho Hyung neden saklamak zorundayız ki?

-Nasıl? Nasıl yani Hyunjin? Ne demek istiyorsun?

-Seviştiğimizi insanlar bilse ne olacak..

-Dalga mı geçiyorsun?

Verdiği cevapla iliklerime kadar titremiştim ve parmaklarımla oynamaya başlamıştım. Tedirgin olduğumu görünce oturduğu koltuktan inerek önüme geldi. Diz çökerek gözlerime bakmaya başladı.

Şu an manzaramın ne kadar güzel olduğunu görebilseydiniz keşke.. Ellerini dizlerime koydu ve derin bir nefes verdi:

-Hyunjin.. Seni çıkacak her türlü dedikodudan korumaya çalışıyorum. Hem ilerde hayatına girecek kişi için, hem ailen için. Neden bunu anlamak istemiyorsun?

Hayatıma birisi girsin istiyor muyum diye niye sormuyorsun ki bana sen?

-Aklım sende kalıyor. Sen ne yapacaksın? Senin ailen ve..  İlerde hayatına girecek kişi ne yapacak?

- Ben üstesinden gelirim. Takıntılı eski sevgilim derim. Uydururum bir şey. Sen kendini sıyır yeter ki bu işten.

Başımı sallayarak onaylamaktan başka çare bırakmamıştı bana.

Önümden kalkarak tekrar koltuğa geçti. Bu kez oturuşunu dikleştirdi. Açıkçası korkuyordum. Çünkü konuyu oraya çekmeyince Hiç sormayacak sanmıştım..

-Hyunjin.. Neden bizi kayda aldın? Üstelik ben pek bir şey hatırlamıyordum. Videoyu görünce hayal meyal hatırlamaya başladım

-Bu yüzden kayda aldım.. Hatırlamamaktan korktum..

Yıllar Sonra /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin