İlk açıklama

208 18 30
                                    

Minho'nun sert sesi kulaklarıma çaprtığı an ürperdim. Bu kadar sinirli birisi miydi hep?

San:
-Ne oluyor Minho? Kendisinin rahatsız olduğuna dair bir uyarı almadım. Sevgilisi değilsen seni niye ilgilendiriyor?

Haksız sayılmazdı. Rahatsız olduğumu belli eden bir şey yapmamıştım. Ama Minho benim yerime yapmıştı ve bu aşırı hoşuma gitmişti..

Minho:
-İlla sevgilim mi olması gerek puşt? Arkadaşımı senden koruyorum işte.

San:
-Aynen seviştiğin arkadaşın

San'ın bunu bilmesine şaşmıyordum ama Minhoya laf sokma cesaretinden bulunmasına şaşırmıştım. Gerçi kavga etseler yüksek ihtimalle San alırdı. Ama yine de Minho'nun siniri bana hep ürkütücü gelmişti

-Sanane Olm? İşini yapsana sen!

San dövmeyi bitirdiğinde Minho'nun elini bırakıp üzerimi giyindim. Dışarı çıktığımızda derin bir nefes verdim.

-Neydi o tavırların?

-Hangi tavırlarım?

-Adamı dövecektin az kalsın Minho!

-Sana asılıyordu napsaydım?

-Hayatıma alacağım insanlara ne zamandır karışıyorsun?

-Haklısın. Kusura bakma Hyunjin

-Boşver. Hadi gel açıklamayı yapalım artık.

Benim evime geldikten sonra üzerimi çıkartarak Minhoya sırtımı döndüm ve fotoğrafımı çekmesini istedim.

Fotoğraf çekildikten sonra şu açıklamayı yazdım.
Fotoğrafı açıklamayı ekleyerek şunları yazdım.

Videoda görülen sırt, benimkine benzer oranları olan bir sırt. Benim sırtımda yıllardır taşıdığım bir dövmem var. Söz konusu kişinin ben olmadığımı medyanın bilgisine sunarım.

Hwang Hyunjin

Ardından da Minho bir açıklama yayınladı.

Dün, gece saatlerinde takıntılı eski sevgilim tarafından videolarım internete sızdırılmış olup gerekli dava tarafına açılmıştır. Görüntülerimin sizde oluşturduğu rahatsızlık nedeniyle herkesten özür dilerim..

Lee Minho

Açıklamalarımızı yapmıştık ve geriye sadece medyanın buna vereceği tepkiyi beklemek kalıyordu. O süre zarfında bize birer kahve yaparak yanına döndüm.

-Yardımın için teşekkür ederim Minho hyung.

-Ne demek. Seni bu şeyden kurtaramasam kedimi kötü hissedecektim.

-Senin ne suçun var? Videoyu çeken benim! O boktan videoyu çekmesem şuan bunlar başına gelmezdi.

-Boşver Hyunjin. Hem... Neyse işte boşver

Kafamı kaldırıp gözlerine baktığımda utandığını gördüm.

-Hem ne?

-Yok bir şey. Öylesine bir şeydi

-Öylesine bile olsa benim için önemli Hyung. Söyle hadi! Hem ne?

-Hem.. Hyunjin boşver işte amınakoyim!

-Ya senin birazcık bile cesaretin yok mu ya?

Yıllar Sonra /Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin