Medya: Sue
𓆩𓆪
Paramı Geri Verin
Dove:
Ya bisi dicem.Kalisa:
Ne dicen??Deiji:
Dove başlama gene ya.Dove:
Öyle değil.
Ben dövme yaptırmak istiyorum.
Nerde yaptırıcam?Sue:
Ya bilemiyorum şimdi.
Güzel ve temiz bir yerde yaptırman lazım.
Yoksa hastalık kaparsın ya da enfeksiyon olur.Dove:
O yüzden sordum.Himari:
Bilemedim bende şimdi.
Çok acıyor diyorlar.Koko:
Burda niye konuşuyorsunuz bunları aq?Mikey:
Harbi ya, biz sizi bu grupta tehdit ettik arkadaşlar.
HANİ??Dove:
Bildiğiniz dövmeci var mı?
Siz çete üyesisiniz, biliyorsunuzdur.Inui:
Ben bir yer biliyorum.
Temiz, tanıdık, iyi yer.Dove:
Ay harbi mi??
Götürür müsün beni oraya?Inui:
Olabilir, neden olmasın.Baji:
Hayır onlar bizim düşmanımız.Kalisa:
Amk biz size çok meraklıydık sanki.
Ölüyoruz aşkınızdan.Baji:
Bana herkes ölür yavrum.Kalisa:
Öğk kustumSue:
ÖAŞXKSŞSLDŞDHimari:
Lütfen arkadaşlar bizimle çıkın.
Size ölüyoruz.🥺😞Mitsuya:
Ya bence kavgaya hiç gerek yok.Sue:
Bunu arkadaşlarına anlatmaya ne dersin?Mitsuya:
Anlamıyorlar ki.Chifuyu:
Aynen ya gereksiz uzattınız.
Oldu bitti, akışına bırakın.Baji:
Bırakamam.
Bu orospuları öldüreceğim.Kalisa:
Gel lan, konum atıyorum.
Gel de ananı hoplatayım.Baji:
Geliyorum lan.
At amk.𓆩𓆪
Kalisa attığı konumda Baji'yi beklerken sinirden üç buçuk atıyordu. Baji'yi dövmek için öyle büyük bir istek doluydu ki kelimelere sığmazdı. Öfke resmen içinde taht kurmuştu. Elleri kaşınıyordu.
Elleri ceketinin cebinde sinirle ayağını yere vurarak bekliyordu. Kızlar onu durdurmasın diye telefonunu kapatmıştı hatta. Bu yüzden de ulaşamazdı kimse.
Öfkeyle kendisine gelen adamı fark edince duraksadı. Bu niye bu kadar yakışıklıydı? Kendini silkeleyip yüz ifadesini sinirli tuttu. Baji kendisine gelince hızlıca yakalarından tutup sarstı. "Ne istiyorsun lan ibne?! Tutturdun bir işlettiniz işlettiniz diye! Al geldim ne var?!"
Bağırışı parkta yankılanırken Baji şaşkındı ancak kendini toparlayıp kızı itti. "Bana bak şanslısın ben kızlara vurmam!" diye bağırdı.
Kalisa boynunu yatırıp iki tarafını kütletti. Hızlıca Baji'ye doğru bağırmak için ağzını açtı ama gözü Baji'nin arkasındaki bir yere takıldı. Bir grup çocuk öfkeyle Baji'ye doğru geliyordu.
Baji, kızın kendisinde olan ilgisini kaybettiğini fark edince arkasını döndü. Gördüğü yüzlerle küfür edip yumruklarını sıktı. "Sen kaybol prenses, bugün başkası dayak yiyecek." dedi öfkeyle.
Kalisa olanlara anlamadı. Kaşlarını çatıp yumruklarını sıktı. "Ödlek mi sandın sen beni?" dedi öfkeyle.
Baji kendisine ufak bir bakış atıp elini kaldırarak kızın önüne koydu. "Bu erkek işi. Kaybol dedim."
Kalisa bir şey diyemeden Baji'nin önüne geldi grup. İçlerinden lider olduğu belli olan kişi sırıttı. "Ama seni tek düşünürüm dedim Baji." dedi alayla. Gözleri Kalisa'ya kaydı. "Kız arkadaşın da mı burda? Seni dövdükten sonra belki onunla oynarım." dedi gevşekçe.
Baji'nin içinde kaynayan öfkeden haberdar değildi. Adama sert bir yumruk geçirmeden önce bağırdı. "Siktim seni!"
Kalisa şaşkınlıkla baktıktan sonra sırıtıp gruptaki birisine kafa atıp başka birisine yumruk attı. Elinin kaşıntısı yavaş yavaş geçiyordu. Baji üç kişiyi döverken Kalisa iki kişiyi dövüyordu.
Adamlar kalmaya çalışıyordu ama nafile. Kalisa bir tanesinin saçlarından tutup suratını ağaca çarpmıştı. Diğeri geri geri adımlarken de karnına sert bir tekme koyup yere düşürdü.
Bu sırada Baji üç kişiyle işini bitirmişti zorlanmadan. Kalisa'ya bakıp sırıttı. "Ne yaptın lan öyle? Helal olsun." dedi.
Kalisa, oğlana dönüp güldü. "Bir daha olursa çağır beni. Çok zevkliymiş bu." dedi alaycı bir şekilde.
Baji başını sallayarak onayladı. "Aklımdasın yavru." dedi.
Birbirlerini dövmeye geldikleri parkta bir grup adamı dövmüşlerdi. Aşkları böyle başladı diyebilir miyiz?
𓆩𓆪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi Tırmalaması || T. Revengers
FanfictionGecenin bir yarısı bir çeteyi işletmek hiç mantıklı değil. Sonuçta gelecekteki kocanız çıkabilir.