•6•

136 26 5
                                    

Medya: Dove

𓆩𓆪

Porno Sektörü

Kalisa:
Ya bu Baji iyi birine benziyor.

Dove:
Korkunç kurt adam o.
😭😭😭

Himari:
Yolda görsem yolumu değiştiririm.

Sue:
Çok korkunç herif.
Durduk yere uluyacak gibi

.

Deiji:
Kuduz köpek o, aşıları tam mıdır acaba?

Himari:
Sanmıyorum.

Kalisa:
Orospusunuz.

Sue:
Eyw.

Deiji:
Thanks 💋💋

Himari:
🥱🥱🥱

Dove:
Irıspılar.
Dövme yaptırcam ben ama Inui bana yazmadı. İlk adımı ben atıp vereyim mi ona?

Kalisa:
Ver ben arkandayım.
Birde ben sikeyim diye.

Dove:
😡

Himari:
Bence insancıl bir yol izleyip mesaj atabilirsin.

Sue:
Ya da ara.

Deiji:
Ver ben arkandayım.

Dove:
Vercem.

Himari:
Verme.

Dove:
Verdim.

Sue:
Vermemişsindir.

Dove:
Veriyorum.

Kalisa:
Ananın amını ver.

Dove:
Tamam.
Bb.

*

Dove:
DOVIE IS BACK BITCH!

Inui:
Merhaba.

Dove:
Merhabaaaaaaaaaa.

Inui:
Nasılsın?

Dove:
İyiyim teşekkürler, sen nasılsın?

Inui:
Teşekkürler bende iyiyim.

Dove:
Ya geçen gün grupta bahsettiğin dövmeciye beni götürür müsün?
Tek gitmeye korkuyorum da.
Çok korkutucu.😭

Inui:
Neden olmasın, ne zaman gideceksin?

Dove:
Müsaitsen şimdi.

Inui:
Müsaitim.

Dove:
OHA ŞANSA BAK ÇOK İYİ!

Inui:
Alt tarafı çete toplantısını ekeceğim, nolacak ki?|
Çok hoş bir şans.
Konum at sen bana, geliyorum.

Dove:
Okeeeyyy.
📍Konum

Inui:
Geliyorum, on dakikaya.

Dove:
Okitoki.

*

Dove saçlarını tarayıp kahküllerini düzeltirken gülümsüyordu. Güzel giyindiğine karar verip siyah dar eteği, kırmızı askılı büstiyeri ve siyah Fransız şapkasıyla hazırdı.

Kırmızı çantasını da alıp salona geçti, diğer kızlar ise evde değildi. Hepsi farklı yerlerdeydi. Salondaki aynadan kendine bakıp bu kombinin altına ne giyebileceğini düşündü.

Kırmızı kısa topuklu ayakkabılarını giymeye karar vererek dolaptan çıkardı onları. Ayakkabının iplerini bileğine bağlayıp etrafında döndü. Mutlulukla zıpladı etrafında. Inui'nin aradığını görünce hızlıca telefonu açıp kulağına yasladı. "Alo?" dedi heyecanla.

"Konumun dışarısındayım." diyen Inui'nin sesiyle heyecanlandı.

Kapıyı açarak apartmana çıktı, apartman balkonunun kenarına gidip aşağı baktığında sarışın çocuğu gördü. "Aşağıdaki sen misin?" diyen sesiyle kafasını kaldırdı çocuk.

Inui, kıza gülümsedi. "Evet, in aşağı."

Dove telefonu kapatıp aşağı ilerledi. Çok heyecanlıydı. Motor ve Inui'nin yanına gidince gülümseyerek ellerini arkasında birleştirdi. "Merhaba!" Sesi oldukça heyecanlı ve cıvıl cıvıldı.

Inui hafifçe başını salladı. "Merhaba, hazır mısın? Gidelim mi?"

Genç kız başını salladı. "Gidelim ama ben etek giydim, motorla gitmek zor olmaz mı?" Eteğine bakmak için başını eğerken dudağını aşağı doğru büzdü.

Inui motordan inip motorun ayaklığını indirerek sabitledi. Yanındaki kızın belinden tutup onu motora oturttu hızlıca. Dove bunu beklemiyordu bile.

Inui onun önüne oturduğunda Dove'un yüzü kıpkırmızı kesilmişti. "Şimdi gidebiliriz." Beline dolanan ellerle kasları kasılırken motoru çalıştırıp sürmeye başladı.

İkisi de yol boyunca sessizlerdi. Shibuya durağını geçip gittikten sonra Dove gözlerini kapatıp rüzgarın tadını çıkardı. Çok hoş bir havaydı onun için. Elbette şapkasını tutmayı da ihmal etmedi.

Sonunda Inui onu ulaşması gereken yere getirdiğinde motoru durdurup ayaklığı indirerek tekrar sabitledi. Sonra hemen inerek kızı oturtturduğu gibi indirdi. Ellerinin altındaki ince bel kırılacak gibi hissediyordu. Nazik olmaya değil adam dövmeye alışık elleri titreyecek gibiydi.

Dove etrafa bakarken çok fazla çete üyesi olduğunu fark ederek Inui'nin ceketini tutup çekiştirdi. "Bizi dövmezler değil mi?" dedi fısıldayarak.

Inui etraftakilere soğuk ve dik bakışlarıyla baktığında gerçekten hepsinin kıza baktığını fark etti. İçeri girmek için yöneldiğinde derin bir nefes aldı. "Cesareti olan gelip deneyebilir. Bağırsaklarını ellerine veririm."

Dove arkasında kalırken gözleri parlıyordu resmen. Inui öyle havalıydı ki genç kız ona karşı koyamıyordu, kalbi çırpınıyordu. Elini kalbine götürüp titrek bir nefes aldı. Aşık mı oluyordu ne?

Inui durup konuşana kadar resmen transa girmişti. "Geliyor musun?" Ölüme kadar gelebilirdi...

𓆩𓆪

Kedi Tırmalaması || T. RevengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin