***Paramı Geri Verin
Himari:
İmdat.Dove:
Noldu?Himari:
Abi birisiyle randevudayım, tamam mı?
Çocuğun tek konuştuğu şey para.
İmdat ya, gelmiş bana salata söylemiş.
Diyor ki, fiziğini koruman lazım.
SANANEEEEEKokonoi:
Niye yemek ısmarlayacak kadar parası yok muymuş fakirinHimari:
Baba parası.
Kendisi önümde biftek yiyor, ben burda kuru salata.
Kaçmam lazım ama kalbini kırmak istemiyorum.Kalisa:
Ben onun amını kırmaya geliyorum.Dove:
Iyy, en sevmediğim erkek türü.
Yapıştır tokatı.Himari:
Kırıcı olmak istemiyorum.Kokonoi:
Madem o kadar zengin seni hangi restoranta götürmüş zavallıDeiji:
Kırıcı ol, ben arkandayım.Sue:
Kızım kalkıp gitsene.Himari:
Ya üzülürse?Baji:
Yapıştır yumruğu boşverDove:
Kurt adama katıldım.
😍Baji:
Sikerim seniDove:
Hala kırıcı.🥺Kalisa:
Baji seni ben sikerim.Baji:
Yarışırız yavru :DKalisa:
Yarışalım yakışıklı. :DHimari:
Pardon bana odaklanabilir miyiz?Dove:
Evet, odaklanalım.
Napıcaksın şimdi?Himari:
Bilmiyorum, biraz daha dayanırım herhalde.Kokonoi:
Soruma cevap ver
Şu zavallı fakir seni nereye götürdü :DHimari:
Le'Faim diye bir Fransız lokantasına.Kokonoi:
Fakir :DDove:
Ya, fakirlik kötü değil.Kokonoi:
Kıçının üstünde oturup bunu değiştirmek için bir şey yapmıyorsa kötüDove:
Sustum.Inui:
Dove, dövmen nasıl oldu?
Hala acıyor mu? Kızarık mı? Kabardı mı?Dove:
Aa yok, çok güzel oldu teşekkürler.
Bayıldım ve ikinci günden sonra ne kızarıklık ne kabarıklık kaldı.
Teşekkürler İnui. <3Sue:
Noluyor kalpler falan?Lotus:
İmdat, Mikey okul çıkışıma gelmiş.
Kaçıyorum şimdi.Dove:
nE?Mikey:
DORAYAKİ YİCEZ KAÇMAAAALotus:
SAL BENİİİİİMikey:
Yok.Lotus:
AAAAAAA***
Masadaki suyundan içen Himari, sıkılmış şekilde etrafa bakıyordu. Karşısındaki çocuk sürekli arabalarından, gezdiği yerlerden bahsediyordu. Çok sinir bozucu olmaya başlamıştı artık.
Dizini oynatmaya başlamıştı stresle. Bu adamın susması için milyonlar ödemeye hazırdı. Paraları hakkında konuşmaktan vazgeçmeyen kibirli insanlardan nefret ediyordu.
Gözleri lüks mekanın etrafında gezerken kapıdan içeri giren garip bir çocuğu terk etti. Saçlarını bir yana atmış, yatay çizikler vardı. Kedi gibi gözleri vardı.
Garip bir şekilde tanıdık gelmişti Himari'ye. Çocuğun kendilerine baktığını fark ettiğinde gözlerini kaçırıp önündeki adama çevirdi. Adı Ken'di.
Barbie ve Ken'deki gibi Ken.
Arkasına yaslanıp konuşan çocuğu dinlemeyerek tırnaklarına baktı. Yeni yaptırmıştı.
Az önceki çocuğun masalarının yanında durduğunu fark ettiğinde ikisi de başını kaldırdılar. Çocuğun alaycı bakışları önce Himari'ye sonra Ken'e kaydı. "Bir sorun mu var?" diye sordu özgüvenle Ken.
Çocuk alayla güldü. "Evet var. Senin gibi fakir bir görgüsüzün böyle bir restorantta olması yanlış." dedi ellerini cebine koyarken.
Ken öfkeyle ayağa kalktı. "Pardon?"
Çocuk elini Ken'in omzuna koydu. "Üzülme dostum, senin gibilerle daha önce çok karşılaştım." diyip güldü.
Gözleri Himari'ye kayarken elini uzattı. "Böyle parasıyla saygı kazanmaya çalışan, kadınlara nasıl davranması gerektiğini bilmeyen birisiyle oturmaya devam mı edeceksin?"
Himari'nin aklında bir anda bir ışık çaktı. Bu kişiyi tanıyordu. "Koko?" dedi şaşkınlıkla. "Burda ne işin var?" Konuşurken ayağa kalktı.
Kokonoi küçümseyen gözlerini Ken'e çevirdi. Ken kıpkırmızı olmuştu sinirden. "Bunun gibi zavallılarla uğraşırken ölmek için fazla gençsin diye düşündüm." dedi ve kızın kulağına eğildi. "Ayrıca hala paramı istiyorum."
Himari güldü hafifçe. Çantasını ve paltosunu alarak Kokonoi'nin elini tuttu. "Tam zamanında geldin. Sıkılmıştım artık."
Koko keyifle kızın elini tutup çocuğa baktı. "Görüyorsun, kız seçimini yaptı."
Himari ile birlikte restorantın çıkışına ilerlerken Koko kızın elini sıktı. "Eee paramı ve zaman vereceksiniz?" dedi alayla.
Himari hafifçe başını eğip güldü. "Bizi ilgilendirmiyor bu."
Koko, Himari'ye kızmak için döndüğünde kızın tatlı ve zarif gülüşünü fark etti. İçinde bir şeyler hareket etmeye başladığında yutkundu. "Dondurma yiyelim mi?" dedi ne diyeceğini bilemeyerek.
Himari, Koko'ya döndü. "Olur, ben ısmarlıyorum." dedi.
Koko başını salladı. "Benden."
Himari göz devirdi. Cimri bir insan olmasına rağmen nasıl dondurma ısmarlamayı teklif ettiğini anlamamıştı...
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedi Tırmalaması || T. Revengers
FanficGecenin bir yarısı bir çeteyi işletmek hiç mantıklı değil. Sonuçta gelecekteki kocanız çıkabilir.