YENİDEN MERHABA CANLARRR🌸
DESTEKLERİNİZE O KADAR ÇOK MUTLU OLDUM Kİ!
BUNDAN SONRA BU HİKAYEME DAHA ÇOK ODAKLANACAĞIM!
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZE!
ŞİMDİ TOYGARIMIZI VE DENİZİMİZİ OKUYALIMMM!
___________________________________________K a r a n l ı k D e n i z Y ı l d ı z ı
B Ö L Ü M 6"İ S T E N M E Y E N E V L İ L İ K"
Gökyüzü çok yıldızlı ama ben bir güneştim. İki imkansız bir havanın arasındaydım. Havanın bir yandan gece bir yandan gündüz olsaydı nasıl olurdu hayatımız? Hayatım da bundan ibaretti. Ne bir çıkış yolu bulabiliyordum ne de başka bir şey. Hayatımın bir anda düzensizliğin içine girip çıkmamak için diretiyordu sanki. Tek umudum var, o da Üniversite. Eğer gerçekten herkesten uzaklaşıp kendime böyle bir hayat sunarsam her şey çok daha güzel olacaktır. Sesimi çıkarmaya çalışsam kısarlar.
Elimi kaldırmaya çalışsam kırarlar.
Başımı kaldırmaya çalışsam eğerler.
Çünkü ben Deniz'im.
Kapkara bir geçmişin KaraDeniz'iyim...
Çünkü ben Deniz'im.
Tek arkadaşım, aşkım, her şeyim babamdı.
Ama o şimdi hayatta değil.
Çünkü ben Deniz'im.
Etrafındakiler babamın yerine acımasızca geçmeye çalışıyordu ve başaramıyorlardı.
Çünkü ben Deniz'im.
Deniz'im. Sahilde oturup saatlerce izleyebileceğin, belki içine girip kaybolacağın, derinlere doğru indikçe boğulacağın bir Deniz'im ben...(Nikahtan 1 saat önce)
"Gerçekten bunu yaptığımıza inanamıyorum Deniz," dedi Toygar telefonuyla uğraşarak. Ben ise sade beyaz gelinliğimin tülleriyle oynuyordum.
"Yapmak zorundayuz! Madem bize böyle iftira atuldi! Bunlara bir süre katlanmamız lazim! Zaten geçuci bir süreluğune!" dedim yüzüne bakmayarak. 2 gün boyunca okula gitmedim, bu yüzden gruptan oldukça mesaj geliyordu. Ama şuanda hiç birine bakacak durumda değildim. Şuan tek düşündüğüm şey, hayatıma geçici bir süreliğine bambaşka birisi giriyordu, ona bir süreliğine "kocam" diyecektim. Toygar, bir anda ayağa kalkıp pencerenin önüne geçti ve telefonu açtı. Kim aramıştı ki? Aman beni ne ilgilendiriyor ki?
"Oğlum, şu haftaki konserleri iptal edin lütfen. Kafam yerinde değil." dedi Toygar sinirle.
"Bana ne lan! Bir zahmet konuşun adamlarla, başka zamana erteleyelim!" diye ekledi sonra.
"Bugün önemli işlerim var artık yarına. Ben size haber veririm. Tamam hadi görüşürüz." dedi ve kapatıp telefonu cebine koydu. Küçücük bir odada nikah saatinin gelmesini beklerken sohbet edip ortamı biraz olsun gerginlikten kurtarmak istiyordum.
"Toygar, bir şey sorabilir miyim?" dedim bir anda. Karşımdaki koltuğa oturdu ve papyonunu çıkarıp masanın üstüne koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Deniz Yıldızı
Teen FictionÜniversite için İstanbul'a gelen Deniz, yaptığı hata sonucu kendine zarar vermiştir. Bu hatayla birlikte gelen Toygar, Deniz'in hayatında olduğu için zor durumun içinde bulunurve yaşadığı pişmanlıktan doğacak olan bir aşk hikayesi... "Ben hiç bir za...