Karakter tanıtsakso
Damla: FBLİ 🚨🚨🚨 mhyye asik (otzbır patlatırken yakalandı)
Asya: Gay kitabi okumakla ve GSyle mesgul (kutlamalarla)
Ada: Zabah aksam kitap okuyor
Berfin: Her seye inanan bir saf
devamını hikayeden anlayın oclar bbDamla dan
Sabah alarmimin mukemmel sesiyle uyandim. Evet mukemmel sesi yanlis okumadiniz cunku alarmima bile canim bebegim hayatimin aski mert hakanimin sesini koymustum. Hemen canim arkadasim asyaya gunaydin yazip cevap vermesini beklemeden mert hakanimin fotosunun oldugu yorganimi ustunkoru duzelttikten sonra hazirlanip okula dogru yola ciktik...
Sinifa girdim ve bugun ikinci askim Omidin dersi oldugunu gorup hemen ingilizce sinifima gectim. Ilk ders komediyle gectikten sonra teneffuste kosarak asya mali geldi.
"Ay hello gec kalanzi bitenzi""Oha cus burs gelmeseydin kanzi"
"Abartma aq"
Bir kac saat sonra
Okulun sonuna gelmistik. Bugun mert hakanimin yanina gitmek icin kizlara benimle gelip gelemeyeceklerini sormaya gittim.
Hepsi askima okkali birer kufur ettikten sonra kabullenebildiler. Fenerbahcenin tesislerine dogru toplu tasimayla giderken bir ciceksi gorduk."Askolar lale mi alsam Mert bebegime surdan"
Adamin varligindan haberi yok amik mali diye bir ses cikti herkesten 😰
Onlari umursamayip hemen sari ve lacivert lale buketi yaptirmak icin ablayla konustum.
"300 lira ama fenerlisin diye 350" dedi cicekci orospi
Ecrin adanali bebegimiz ise
"Bu terslikle bi is var" diyerek ablayi yolmustu.Ciceklerimizi aldiktan sonra sonunda fenerbahcenin tesislerine ulasabilmistik. Askim bebegim bok bocegime kavusmak icin sabirsizlaniyordum.
Asyaya "Kanka ne desem acaba" diye sorarken fazla ciddi bir cevap beklemezken sasirmadigim o cevap kisa surede bana ulasti...
"Gabar dagi adam taklidi yap iki dakikaya numarasi sende" diyip altina iseye iseye guldu. Ada zaten asyanin gulusune guldugu icin ikisi de beni kizdirmislardi. Ama gsli olmalarina ragmen benimke geldikleei icin onlara minnet duyuyordum (biat edeceksin)
Tesislerin onunde gecirdigimiz 1 saatin sonunda guvenlik abiye yalvararak iceri girmeyi basardik.
Fenerden tanidigimiz yoktu aminakoim. Bizi taraftar yerine bile almadilae tabiki. Bizde otoparkta bebegimi bekliyorduk.Yaklasik bes dakika sonra uzaktan siyah bir porsche geldi...
Iceriden mert askimin guzel terli saclarini gorebiliyordum.
Hemen yaninda dogru kosacaktim ama oraya cakilip kaldim 😓Aklima asyanin tavsiyesi geldiginde sorgulamadan sacma bulmama ragmen yaptim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What the hell??!! MERT HAKAN YANDAŞ
RomanceMert Hakan Yandaş ve Damla Ecrin Uçar'ın olaylı arkadaşşaklığı...