topun olayim vur bana

70 6 2
                                    

Mert bebegimin isinmasi baslamisti. O carpik bacaklarinin kaslarini her gordugumde kalbim heyecanla carpiyordu.

Icimden dedim ki Allahim, buyuksun yarabbim bunlari nasik yaratiyorsun. Oyleli boyleli yukselenzi yani.

Tam dusuncelere dalmisken Mertin poposuna uzun suredir bakmadigim aklima geldi. Ne kadar gelisme gostermisim dedim icimden. Bu gote bakmak yurek isterdi. Poposuna goz ucuyla baktigim anda dahi adeta tasikardi (havali) geciriyordum.

Neyse dedim icimden. Yakinda esim olacak sonucta bol bol bakarim diye gecirdim dusunceleri beynimden.

Antrenman baslamisti. Bugun mac gibi sikimsonik bi sey vardi. Zaten ne olursa olsun ben Mertimi izlerdim. Sapik gibi ona bakarken sanirim ona surekli baktigimi anladi. Gozlerini kisip ne bakiyon yarragim bakisi attiktan sonra gulumsedi.
Dedim ki yarabbim, bir sahabe colde yuruyor idi...
O ne gulus allahim dunyama isik geldi. Edisonun amk diye gecirdim icimden. Boyle bir doga harikasi yuz yilda bir falan gelirdi.

Karsilik olarak hemen gulumsedigimde kafasini saga sola sallayip oyununa devam etti.
Tam bir kangalin yapacagi hareketlerdi bunlar. Dustuk kaldirin acilli.

Antrenmanlari bittikten 20 dakika sonra Mert yanima geldi. Mis gibi haci sakir kokuyordu yigidim.

"Hadi cikalim." dedi sakince.
"Tamamdir kangalim" dedim.
Yuksek sesli bir kahkaha attiktan sonra buyuk ihtimalle saka yaptigimi dusunmus olacak ki konuyu ustelemedi. Oysa ben gercekten de onu kangalim gibi seviyordum...

What the hell??!! MERT HAKAN YANDAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin