Kapida sirilsiklam olmus bir Mert gormeyi beklemiyordum.
Resmen ellerinde ciceklerle kapimdaydi. Eskiden olsa delirirdim diye gecirdim icimden.
Yagmur yagdigini da anca fark etmistim. Net maldim hani oyleli.Iceri almak konusunda arada kalsam dahi sudan cikmis balik gibi durdugundan dolayi icim acidi ve aldim. Daha dogrusu sudan cikmis bir kangal.
Banyoya gidip bir havlu aldiktan sonra merti sorgulamaya baslayacaktim. Kafasina havluyu firlattim. Eskiden sokunmaya kiyamadigim ama suan imkanim olsa icardili cakmakla yakacagim o saclarini kuruladi ve tesekkur etti.
"Ne oldu niye geldin lan ibne" dedim.
Ustune yurumeye baslamistim. Ona gercekten de kizgindim. "Oyle deme aciklayabilirim" dese dahi nafile. Yemem ben artik bunlari."Icardi vermiyo mu artik sana!?" dedikten sonra iyice yakinlasmistik.
Artik o da sinirliydi ve gozleri dolmustu.
"Biz Icardiyle hicbir zaman seninle oldugumuz gibi olamadik." dedi.
Artik bende gulmekten agliyordum. Mert sinir krizi gecirdigimi anladiginda beni sakinlestirmek amaciyla sarildi.Dedim ki koyver gitsin.
Ne demis atalarimiz
Yesinler birbirlerini ete para vermesinler
Siksinler birbirlerini gote para vermesinler.Bir de Asya Akmanin (yalan) bir sozu vardir
Yakacakla sikecegin kotusu olmaz...
Ne kadar mantikli konusmus atalarimiz.
Tamam dedim aq vercem.Bugun olmasa da zaten artik kangalim benim. Guzel gotlum, at agizlim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What the hell??!! MERT HAKAN YANDAŞ
RomanceMert Hakan Yandaş ve Damla Ecrin Uçar'ın olaylı arkadaşşaklığı...