Hai! Lama tak updte bukan? Hehehe maaf , saya fokus dkt story HMS, kalau sudi, baca-bacalah jugak HMS titer tu baby!! Menatt je naip uhukkk... rindu iterr tak? Nak update tak? Hehehe jom jom..
Dalam chpter klini aku just nak bercerita je lah, apa yang jadi malam tadi, yes, malam tadi, malam yg author update chpter ni lah! Korg faham tak?
Masa tu, dalam pukul 12:30 macam tu, aku bosan actually, then aku tengah chatting dengan someone (aku je tahu, werrkk!) , aku put him as A lah eh dalam citer ni, and, kebetulan aku memang dah lama jugak tak basah ni.. memang naik kepala lah perangai cetan ni hehe... si A pun sama dah lama tak sxcall dengan aku, so dia pun sama-sama naik kepala dengan aku malam tadi.
Kitorang chat, chat dekat tele.. mula2 tu aku just nak mengusik dia je, aku send sticker-sticker yang adegan2 roleplay ni.. pastu dia kata dia hard ! Hahaha aku pun sama sebab tgk sticker2 tu.. then kitorang decide nak sextext je malam tu sebab aku tido dengan adik aku lak. Klau aku tidur sorang memang dah meraung2 dah aku desah dalam call.. hehe..
So, nak dijadikan kebasahan dalam cerita ini.. kami pun mula dengan chat said nak kiss kiss ni, send sticker kssing.. then aku ckap aku nak sandar dekat katil and nk kngkang.. let him cook, dia cakap nak melutut dkt tgh kangkg aku, biarkan imaginasi yang lakukan kerja hehe.. then dia kata nak kiss aku, ramaaas teytek aku, gnteel puttiinggg, memang puttiijnng aku teganggg gila malam tadi, dah la aku tido tak pakai braaa... tegang dia emmmphhh!! Mmg nmpk laa timbul tu dari luar baju tido hee... tegang pelik!!
Biji klntit lak mmg denyuttt-denyutt jee mintak di gosokkk, tapi tak boleh nak gosok sebab ada adik kt sebelah hmm ;( , memang aku tahan je, sampai dia meleleh sndiri je kluar. Aku pulak nak rasa terkencing masa tu, aku gi toilet, tngok dah basah terukkk... sampai ke paha dah air aku kluar masa tu.. aku pun sambungla gosokkk dalam tandas sambil berdiri, aku letak tgn aku dkat dinding then lentikkan bontot ke belkang, dan, gosokkan pussyyyyy tu.. sampai kejang2 sebab memang dah xtahan waktu tu.. menggigil badan aku masa tu, dengan jari yang memang dah banjir and licin.
After a few kekejangannnn, aku basuh and kencing, also tukar spndderr.. then aku dah penat heheh, aku tido lena malam tadi hehehe.. anyone nak sxtext?? Komen nak!
YOU ARE READING
[SU] IMAGINASI NAKALKU
FantasyHye! IMAGINASI NAKALKU 2 author ganti ke IMAGINASI NAKALKU je lah eh.. hehehe ... Thanks yang sudi support karya serba kurang author ini hehe.. harap korang enjoy read and sabar menunggu update dari saya tau ! Love you korang ! Muah ciked !!