5.BÖLÜM " ne oluyor böyle ? "

33 8 47
                                    

Eve geldim ve üstümü hemen değiştirdim. Gercekten bugün çok yorulmuşum. Ama bir açıdan da bu yorgunluk bana biraz tatlı geliyordu.

Çunku bugün Selim ile konuşmuş hatta yan yana bile oturmuştur.

Onu seviyordum. Onu gerçekten çok seviyordum.

( mesaj sesi)

Whatsapp'a girdim ve Kumsal' dan mesaj geldiğini gördüm.

Kumsal: knkaaaa. Bugünkü o bakışmalar neydi öyle yaa.

Unuturmuyum hiç.

Ada: evet knk ya nasil baktığını sende gordunnn. Ayyy. Yoksa bana âşık mı?

Bu soruyu gerçekten çok merak ediyorum. Evet bana böyle davranıyor ama her böyle davranan maalesef âşık olmuyor.

Ada: ama sende biliyorsun ki bu âşk imkansız olur. Çünkü benim ailemi biliyorsun. İzin vermiyor. Ve... Ve bende ona âşık oluyorum galiba.

Attığım mesajın sonrasında telefonu yatağa bırakıp uzun bir şekilde düşündüm. Ben gerçekten ne yapıyordum.

1. Si bu bir imkansız aşktı.

2. Si bu çocuk çok tatlıydı

3. Ben ne halt yiyecektim.

Offfffff gerçekten işim çok zor.

Yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

Kumsal ' ın habire yazıp silmesinden bir şeye karar vermediğini anladım.

Kumsal: knk sence de ece biraz fazla tuhaf davranmıyor mu. Yani tamam arkadaşımız ama onu tanıyalım 1 yıl oldu biz 3 yıldır birbirimizi tanıyoruz. Sana... Bir garip bakıyor.

Kumsal ' ın dediği şey beni çokta şaşırtmadı. Çünkü gerçekten Kumsal 'ın düşündüklerini ben de bir ara düşünmüştüm.

Bu konu da Kumsal ' a bir şey soyleyemeyecektim.

Ada: neyse boşver canim ya. Boşver uğraşma. Neyse canim ben yatayım. Sanada iyi geceler öpüldünn.

Kumsal:tamam canim iyi gecelerr.

Kumsal ile olan yazışmadan sonra kendimi yatağa bıraktım. Gözlerimi kapadım ve Selim ile olan teması hatırladım. İster istemez yüzümde bir gülümseme oluştu.

Yataktan kalktım ve günlüğümü açtım. Bugune dair bir yazı yazdım.

Sevgili günlük;

Bugün okulda çok tuhaf şeyler oldu. Selim diye bir çocukla tanıştım. Bana karşı duyguları varmış gibi duruyor. Ama doğruluğundan da emin değilim. İlerleyen zamanlarda görüşmek üzeree.

Günlük yazdıktan sonra yatağıma yattım.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Yine alarmin sesiyle kalktım ve hazırlanmaya başladım.

Bugun ise İspanyol paça pantolon ve üstüne okul formasını giydim.

Annem ile babam sevgili yapmama izin vermiyor. Aslında bende istemiyorum sevgili yapmak çünkü hem dinim için hem de aile baskısı.

Mutfağa indim ve yemeği yemeye başladım.

Bugün babam evdeydi.

"Ee kızım ne yaptın dersler nasil. En son matematikten 70 almissin. Biraz duzeltirsen iyi edersin. "

YASAK ÂŞK ( Yari Texting )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin