1.BÖLÜM " İLK GÜN "

87 34 32
                                    

Gelecekten bir kesit...

Merhaba günlüğüm ben bugün âşık oldum. Evet ben birisine çok fena tutuldum. Çok âşık oldum. Onsuz yapamıyorum. Günlüğüm ben bunu nasıl anneme diyeceğim. Yada babama. Ya öğrenirlerse ben ne yaparım. Annem çok kızar. Ama ben bunu tabikide onlara belli etmeyeceğim. Neyse günlüğüm görüşürüz...

Şimdiki zaman

Alarmın sesiyle yataktan kalktım. Bu sene 7. Sınıfım. Vay be ne kadar çabuk büyüdüm.

Bugün okulun ilk günüydü. Ve ben öglenciydim. Buradan sizin ' öğlenci olduğun halde nasıl alarm kurabiliyorsun ' dediğinizi duyar gibiyim ama ne yapayım sabaha kadar kitap okuyorum.

Oflayarak alarmi kapattım ve yüzümü yıkamaya gittim.

Yüzümü yıkayıp odama girdim.

Altıma dar paçalı bir pantolon ve üstüne okul formamı giydikten sonra makyaj yapmaya başladım.

Dudaklarım pembe lipglos sürdükten sonra kumral saçlarımın örgülerini çözdüm.

Örgüleri çözdükten sonra saçım öyle bir kabardı ki saçımı bağladım. En azından kabarmasını engellendi.

Rimeli de sürüp odamdan çıktım .

Aşağa kata indim. Annem masayı öyle bir donatmış ki yemek için hemen oturdum.

"Vay annem sen nasıl bir güzelliksin böyle. Döktürmüşsün valla."

Annem dediklerime tebessüm ederek yanıma oturdu.

"Eee nasıl hissediyorsun bugün okulun ilk günü. Heyecanlı mısın?"

Çoook sınıfımı çok özledim.

"Yaa ne demezsin anne. Çok heyecanlıyım."

Annem cevabıma güldü. Gerçekten o yaratıkları hiç özlememiştim. Ama içlerinden sadece 3 iyiydi.

Kumsal, eda ve ece.

Hepsi çok tatlılar.

Saate baktığımda dersin başlamasına 10 dk olduğunu görünce. Hemen ayağa kalktım.

"Ben kaçar anne valla okul ne kadar yakın olsada geç kalıyorum. Hadi bayss."

Annem başını sallayınca hemen evden çıktım.

Okul hemen sitenin çaprazındaydı.
Yani evimize bayağı yakındı.

Ama evimiz ne kadar yakın olsada ben hep geç kalıyordum. Bu da ada farkı.

Okula gittiğimde kumral ve eda yı gördüm.

Kumral kısa hafif iri ama bir o kadarda tatlıydı.

Eda ise kumral ' dan daha kısa ve samimi bir kızdı.

Kumral ile yaklaşık iki yıldır arkadaşız. Eda ise 6. Sınıfta gelmişti.

İkisine doğru yürüdüm. Ve sarıldık. Kumral heyecanla konuştu.

" Yaa seni çok özlemişim. "

" Bende seni çok özledim canım benim "

Eda ise kenarda sarılmamız bekliyordu.

Kumsal ' dan ayrıldıktan sonra edaya sarıldım.

Birlikte sınıfa doğru yürüdük.

Tam 7/E yazan sınıfa girecektik ki hoca birden bizi durdurarak bize bireyler demeye başladı.
































Canlar bölüm biraz kısa olmuş olabilir. Ama diğer bolum söz 1000 kelime olacak.

O zaman baysss

YASAK ÂŞK ( Yari Texting )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin