Berra'nın beni dürtüklemesi ile başımı sıradan kaldırdım.
"Lan kalksana polisler seni almaya geldi "dedi gülerek. "Ne abim mi geldi ?"diye birden kafamı kaldırdım. Berra "he kalk benimki geldi" . Eşyalarımı toplamaya devam ederken kafasına bir tane patlattım . "Vermem kızım abimi sana ". "Meraklı değilm abine al senin olsun abiciğin "dedi. Eşyalarımı topladıktan sonra sınıftan çıktım ve nöbetçi öğrenciyi takip ettim.
Abimin yanına geldiğimde "Abi ne oldu" dedim . "Endişelenme birşey olduğu yok hastaneye gitmemiz gerekiyor sadece". " Ne hastanesi abi birşey mi oldu yoksa " dedim endişeyle. Abimde sakin bir şekilde " arabada konuşuruz " dedi.
...
Arabadan indiğimizde hastaneye giriş yaptık ve abim girişteki sekretere " Ateş Karabey'in odası nerede ?" diye sordu. Sekreter "İkinci kata çıkın ve sağa dönün ". Abimle sekretere teşekkür edip doktorun odasına gittik. Kapıyı çalıp içeriye girdiğimizde bizimkileri ve karşılarında tanımadığım insanlar vardı . Aralarında benim kopyam olan bir kadın vardı orta yaşlarındaydı ama çok güzel bir kadın'dı . Biz kapıda korkuluk gibi dikilirken doktor pardon yakışıklı doktor " oturmaz mısınız ?" diye boş olan yeri gösterdi . Biz de doktorun gösterdiği yere sessizce geçtik . Doktor tam lafa girecekken babam onun sözünü kesti." Böyle bir hastanede nasıl böyle birşey olabilir" dedi kızgın bir şekilde. "Baba noluyor " Doktor bana bakıp konuşmaya başladı; "Senle Lara 17 yıl önce karışmış olabilirsiniz. Bu yüzden de DNA Testi yaptırmamız gerekiyor."
Ne diyor bu AMK ya
Kes lan Huriye şaşırmam gereken noktadayız.
Tamam be birşey demiyorum ne halin varsa gör .
" Ne , ne demek karışmışız ya " Biyolojik babam olma adayı olan adam "sakin ol lütfen kızım "
Ne kızım mı dedi o bana
Yok ebesinin dıtdıtı dedi
Ne dıtdıtı Huriye biraz yaratıcı ol
Sen bana kurban ol be benim gibisini sen bok bulursun
"Peki."
Biyolojik baba adayı bana gülümseyip doktora döndü .
"Hadi oğlum şu testi yap."
"Tamam baba "
Baba mı ? Oha bu yakışıklı doktor bu adamın oğlu mu ?
Lara " Yiaa ben kan aldırmam korkuyorum " dedi dudak büzerek . Yüzümü buruşturdum. Aşşırı pick me duruyordu . Üzerinde mini etek ve crop vardı birde kırmızı ruj sürmüştü. Kendime baktığımda okul kıyafetim ve abimden arakladığım siyah hırkayla duruyordum.
Babam " Güzel kızım , benim kızım olduğum çok belli formaliteden de olsa yaptıralım testi " dedi gülümseyerek.
Gözlerim doldu . Hayatımda bana bir kere bile gülümseyip güzel kızım dememişti. Hatta hiç kızım dememişti.
Lara "Tamam babacığım bende senin kızın olduğumu düşünüyorum. "
Doktor sinirle laraya baktı o adam ve karısı kıza üzgün bakışlar atıyordu .
Kan alma yerine geldiğimizde hemşire ilk benim kanımı aldı . Sonra Lara denen kızdan kan aldırdı ama keşke aldırmasaydı. Hemşire daha iğneyi sokmadan bağırmaya başladı .
Sinirle kıza " yemin ederim sen sesini kesmezsen ben senin sesini keserim."dedim.
Kız bana korku dolu gözlerle baktı. Abime baktığımda bana gurur dolu gözlerle bakıyordu. O sırada bir ses duydum . Doktordan geliyordu kendini gülmemek için zor tutuyor gibi duruyordu. Gülümsedim ve önüne döndüm. Kanları aldıktan sonra hemşire iki saat sonra çıkıcağını söyledi.
Lara'nın annesi de bir kafeye gidip tanışmamız gerektiğini söyledi. Hep beraber hastaneye yakın bir kafeye gittik. Kafenin içine girdiğimizde boş bir masaya gidip oturduk.Herkes istediği şeylerin siparişini verdi ve babam konuya girdi :
"Herkes sonucun ne çıkacağını biliyor bence herkes kendi kızını alsın ve konu kapansın."dedi babam.
Babam öyle deyince sinirden ve üzüntüden ellerin titremeye başladı . Ellerimin titremesini gizlemek için ellerimi masanın altına sakladım. Abim ellerimin titrediğni fark ettiğinde ellerimi tuttu ve babama " Baba!"diye bağırdı.Abime sakin olmasını ve benim için sorun olmadığını söyledim.
Lara'nın babası " Bence ilk önce herkes bir tanışsın sonrasına bakarız." Dedi."
...
Sonuçların çıktığını öğrendiğimizde doktorun odasına geçtik. Herkes koltuklara oturduğunda doktor konuşmaya başladı.
"..."
1. Bölüm Sonu
İlk kitabını yazıyorum . Yanlışlarımı hoş görün . Bir sonraki bölümde görüşmek üzere . Kendinize iyi bakın .
...