2. Bölüm

12 1 0
                                    

"Asel Lina Öztürk %99 Levent Karabey'in Lara Karabey %99 Fatih Öztürk'ün kızıdır."

Babam daha doğrusu babam olduğunu sandığım kişi " Ben kendi kızımı almak istiyorum "dedi. Babam her zaman ki gibi beni şaşırtmamıştı. Biyolojik babam "Bende kendi kızımı almak istiyorum ." Üvey abi"Kan bağımız olmasa da ben seni kardeşim olarak görüyorum en ufak bir sıkıntı da yada bir sorunda beni ara anında seni alırım seni çok seviyorum güzel kızım"dedi.

Abimin bu sözleri ile gözümden bir damla gözyaşı düştü.Abime som kez sarıldıktan sonra biyolojik ailemin yanına gittim. Yanlarına gittiğimde biyolojik annem"Hadi kızım arabaya gidelim"dedi. Bende kafamı aşağı yukarı sallayarak ona onayladığımı gösterdim. Arabaya doğru giderken son kez arkama bakarak abime "Seni seviyorum" dedim ve önüme döndüm.

Arabaya vardığımızda cam kenarına oturdum. Yanıma biyolojik babam oturdu.Biyolojik annem karşıma oturdu. Çantamdan kulaklığımı ve telefonumu çıkardım. Kulaklığımı telefona taktım ve ağlama ben ağlarım şarkısını açtım.Uykum olduğu için başımı koltuğun başlığına yasladım. Uykuya dalmadan önce kafam sola doğru düştü ve uykuya daldım.

(Levent Bey'in Gözünden)

Sağ omuzumda bir ağırlık hiseetttiğimde başımı sağa çevirdim. Ve aselin uyuduğunu gördüm. Bir süre uyuyan kızımı izledim. İpeğin sesiyle ona baktım. "Kızımız çok güzel uyuyor dimi " dedi gülümseyerek. Gülümseyerek "Evet çok güzel uyuyor birtanem." Eve yaklaştığımızı görünce gözümü uyuyan kızıma çevirdim. Çok güzel uyuyordu. Uyandırmaya kıyamadığım için kucağıma aldım. Eve girdimizde yukarıya çıkacakken yağız'ın kahkaha sesiyle kucağımdaki uyuyan kızım uyanmaya başladı.

(Kendi Gözümden)

Uykumdan bir kahkaha sesiyle uyanmaya başladım. Uyandığım da biyolojik babamın kucağında olduğumu fark ettim. Ve hızla kucağından atladım. O sırada paytak adımlarla gelen bir bebek fark ettim. Ve biyolojik annem'in kucağına atladı.

"Ayye bu abya kim"

"Bebeğim bu abla senin ablan "

"Bu abya öbüy abya gibiy mi ?"

"Hayır anneciğim bu o anla gibi değil"

"O zaman abya'ya sayılaya biyiy miyim?"

"Ablan istiyorsa neden olmasın"

O sırada çocuk bana doğru geldi ve şunu sordu:

"Saya sayılaya biyiy miyim abya"

"Tabiki de sarılabilirsin gel bakalım"

Ve diyip kucağıma alıp sarıldım.

" Anne geldiniz mi ?"

2. Bölüm Sonu

Selamlar herkese .Bölümü beğendiniz mi?☺️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asel LinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin