Herkese yeni bölümden selamlarrrrr
Ben geldumm. Keyifler iyidir umarımmmm.
O halde daha fazla uzatmadan herkese iyi okumalar canlarrrr ❤️🌹
🕊️
"Satrançta iyi olmayabilirdim ama oyunları ben kurardım."
🕊️
Karan: Ada Hanım bugün nasıllar acaba?
Ada: iyi sayılır.
Karan: neden?
Ada: Restoranta tanınmış şefler gelecek ve benim onlara sunum yapmam gerekiyor
Karan: Eee
Ada: Ne eee . Hangi tarifi yapsam bilemiyorum.
Karan: Eğer bir şey lazımsa söyle çekinme
Ada: Aslında bir şey lazım
Karan: Ne lazım ?
Ada: Akkıl Fikkir
Karan: sjajsjasjajs
Karan: Bu arada kekelemezsin dimi? Konuşamazsın falan.
Ada: Yaa benim burada zaten beynim yanıyor senin yaptığına bak. Çok ayıp Koca oğlan sana hiç yakıştıramadım.
Karan: Koca oğlan? Asıl sensin ayıp bu ne
Karan: Ayrıca boşuna strese giriyorsun. Ben sana güveniyorum sen bu sunumu beş yıldızlı geçersin. Eğer ki alamazsan da onlar hata yapmış olur.
Ada: Diyosunnn
Karan: Diyorum
Ada: Peki madem en azından içim biraz olsun rahatladı. Sağol Koca oğlan.(●'◡'●)
Karan: Vazgeçmiyeceksin dimi?
Ada: Neydennn????
Karan: Sen bilmemezliğe yat ben sana bunların hepsini hatırlatıcam.
Ada: Benim şimdi işe gitmem gerekiyor sonra konuşuruz.
Karan: Sen kaç, kaç. Pekala sonra konuşuruz , mahperim.
Mesajı gördükten yüzümdeki sırıtmaya engel olamadım. İçim bir hoş olmuştu. Sonrasında telefondan rastgele bir şarkı açıp bir yandan dans ediyorken bir yandan şarkıya eşlik ediyordum. Dolabıma doğru ilerleyip sade bir kaç kıyafet aldıktan sonra birazdan olacaklardan habersiz hazırlanmaya başladım.
Her şeyim tamam mı diye kontrol ettikten sonra anahtarı alıp evden çıktım. Adımlarımı restoranta doğru adımlarken yanımda simsiyah bir araba durdu. Kapı bi anda açıldıktan sonra kaşlarımı çattım. Sonrasında bir el beni büyük bir kuvvetle içeriye çekince ne olduğunu anlayamadan çığlık atmaya vakit bile bulamadan kafamın ve ağzımın bez ile bağlanması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA TEXTİNG
Historia CortaArkadaşına mesaj atmak isterken bir örgüt liderine mesaj atan Ada akalp...