Bölüm 1

98 18 42
                                    

Yaz aylarını çok seviyordum en yakın arkadaşım Victoria ile gezmeyi vakit geçirmeyi seviyordum. Kendisiyle yaşıtız ikimizin de 16 yaşı vardı. İnsanlara çok yakındı her gün biriyle tanışırdı hatta bazen başına bela açsada ben hep yanındaydım onun.

Annesi babası yoktu küçüklüğünden beri bir kadın bakıyor ona. Annem ve babam Victorianı çok seviyordular sanki onların kızı ben değil Victoriaymış gibi davranıyordular.

Bu konuda annem ve babama kızgın değilim sadece neden bana göstermedikleri sevgiyi arkadaşıma gösteriyorlar yada bir başkasına

Evde yalnız kalan biriydim annem ve babam geçen yıl evden taşındılar. Aslında bu duruma sevinmiştim. Bizim evde kagva gürültü hiç eksik olmuyordu. Küçüklüğümden beri hep kavga ve gürültülü olan evde büyüdüm. Aslında bende gitmek istedim ama arkadaşımı yalnız bırakamazdım. Bensiz hiç bişi yapamıyor. Başına bensiz bela açmazdı.

Victorianı aradım ve buluşmak istedim kendiside istemişti.
Bende hazır oldum ve evden çıktım.

.....

Alice "Annem ve babamın gitmesi iyi oldu ya hem sen bizim eve geliyorsun akşamları pijama partisi yapıyoruz baya güzel geçiyor"

Victoria "Evet ya özlüyor musun annen bide baban için?"

Alice "Evde kavga sesini duymaktansa ömürlük gitseler daha iyi çocukluğumdan beri kavga gürültü bıktım artık"

Victoria "Bende senin yerinde olsam aynı şeyleri derdim"

Alice "Dimi kim olsa öyle derdi"

Victoria "Seni düşünen olmadı dimi evde"

Alice "Evet maalesef"

Victoria ile biraz konuştum baya sıkılmıştık. Ne yapalım diye düşünürken Victoria konuşmaya başladı.

Victoria "Acaba dance cover mı yapsak"

Alice "İyide hangi dansı yapıcaz? Ayrıca bu nerden çıktı ya kalsın bu"

Victoria "İtiraz istemiyorum hadi gidelim"

Victoria kolumdan tuttu ve insanların çok olduğu bir bölgeye götürdü. Hayır ama ben burda nasıl dans edicem.

Alice "Her halde burda dans etmicez dimi? Yeminle utanırım yapmayalım" 

Victoria "Salak seni yiyen olmaz merak etme ya hem ben burdayım sana bişi olmaz"

Alice "İnsanların beni izlemesi rahatsız edici"

Victoria "Seni anlıyorum bende bu durumu yaşadım ama geçecek buda"

Alice "Geçmiyor amına koyayım geçmiyor"

Ne kadar bu dans işini istemesemde Victoria çocuk gibi ısrar edince kıramadım.

.......

Bill "Olm sende baya katilliğin krallığını yaptın be"

Georg "Tom bence bu işi bırak adam öldürmekten zevk alıyorsun resmen"

Gustav "Zevk almıyor mu ki?"

Georg "Kapa çeneni ben burda çocuğu vazgeçirmeye çalışıyorum sen ne diyorsun"

Gustav "Hatırlatayım burda hepimiz katiliz"

Tom "Gustav haklı hepimiz bu işin içindeyiz"

Gustav "Amk şuradaki kız çok güzel"

Georg "Şeytani gülüşünü yine sundun ortaya Tom bey"

Scream Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin