Bölüm 10

43 8 52
                                    

Alice bir işler çevirdiğini biliyordum. O yüzden kahveme ilaç attı. Ne olduysa Jamesle konuştuktan sonra olmuştu.
Bakalım James bey neler biliyormuş bana da anlatsın. Ama Alice ne plan yapıyor bilmiyorum ama bunun gerçekleşmesine izin veremem....

.....

Kafamı sıraya koymuş biraz gözlerimi kapatacaktım. Yanıma Lara gelince kafamı kaldırdım.

Lara "Alice iyi misin"

Diye sordu. Garipti açıkçası.

Alice "Evet iyiyim"

Şaşırmıştım Lara benimle konuşuyor diye çünkü onunla küstük. Eski arkadaşım olsada iyi biriydi diyemem çok kötü biriydi. Beni bir kıza satmıştı bu kızda sınıfta en nefret ettiğim kızdı.

Lara "Hayır iyi değilsin yüzünden belli küs olsak bile ne olduğunu anlarım ben"

Alice "Victoria'nın ölümü hakkındaydı da"

Lara "Sen onun nasıl öldüğünü biliyorsun. Ayrıca haberlerde gördüm Tom "Alice seni öldürücem" diyordu. Yani seni öldürmek isteseydi çoktan ölmüş olurdun"

Alice "Evet öldürmek istiyordu ama benim planım var düşünmem gerek"

Lara "Ne planı ki? Anlat istersen hem anlıyorum seni kolay şeyler yaşamadın"

Alice "Ama birine deme tamam mı?"

Lara "Tamam söyle"

Alice olan biteni Laraya anlatacaktı ama Lara telefonunda ses kaydı alacaktı. Alice böyle bir şeyin olacağını nerden bile bilirdi.

              
                Alice'in anlatımı

Lara "Yani onu öldüreceksin?"

Alice "Evet hem Victoria'nın intikamını almış olurum"

Nedense bunu dediğim an Lara gülmeye başlamıştı. Komik bir şey mi dedim?

Alice "Komik olan ne?"

Lara "Komik olan senin saflığın"

Alice "Saflığım mı?"

Lara "Aha, ve bu ses kaydına baksana şimdi bunu Tom' a dinletsem nasıl olur ama"

Alice "Hayır bunu yapamazsın dimi?"

Lara "Bal gibide yaparım"

Demiş sınıftan çıkmıştı hayır bunu Tom bilmemeli. Merdivenlerden inen Laranı görünce onun kolundan tuttum.

Lara "Ya bırak kolumu"

Alice "Hayır bunu Tom bilmemeli"

Tom "Neyi bilmemeliyim?"

Lara "Hazır Tom burdayken söyle bence söylemezsen ben söylerim ona"

Alice "Bak sinirleniyorum ver telefonu"

Lara "Alice bırak kolumu kaza çıkıcak. BIRAK BENİ!"

Laranın elindeki telefonu almaya çalışıyordum bi türlü alamıyordum.

Alice "VER TELEFONU!"

Telefonu yine almaya çalışıyordum ve bunda başarılı olmuştum ama Lara dengesini kaybetti. Kız gözümün önünde merdivenlerden düştü.

Alice "Hassiktir"

Koşarak Laranın yanına gittim kafasını sertçe yere değmişti. Kafası kanıyordu ben napıcam şimdi?

Tom "Alice sen sınıfa git bu işi bana bırak"

Alice "Lara benim yüzümden düştü"

Tom "Alice sınıfa git"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Scream Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin