İyide bu kanlı bıçak ne böyle? Tom yanıma geldi kanlı bıçağı görünce gözleri fal taşı gibi açıldı. Nedense şüphelenmeye başladım
Alice "Bu kanlı bıçak ne böyle? Burda bişi mi oldu ki?"
Tom "Şey yemek yaparken parmağımı kestim de baya kanadı zaten"
Diyerek bana parmağındaki yara izini gösterdi. Pek inandırıcı gelmedi nedense.
Alice "Geçmiş olsun da bende kanlı bıçak görünce"
Tom "Korktun mu?"
Alice "Hayır neden korkayım aklıma bişi geldi o yüzden hem garip geldi de"
Tom "İyi o zaman sen geç bende hepimize bir şeyler hazır edeyim"
İçeri geçtim Victoria ve Bill çok samimiydiler ne kadar ondan uzak dur desemde bir faydası yoktu. Aşık mı oldu ne anlamadım.
Anlıyorum yalnız kalmak istemiyor onu seven bir erkeğin olmasını istiyor ama bu olmaz. Belki kendisi sevmiş ola bilir ama hala bu çocuklara güvenmiyorum.
Victorianın yanına geldim ve gitmemiz gerektiğini söyledim.
Alice "Biz gidelim mi artık Victoria?"
Victoria "Alice bu ne gitmek isteyi böyle daha yeni geldik 10 dakika kalalım gideriz"
Alice "Hadi geldik oturduk gidelim gerçekten gidelim burdan"
Bill "Victoria isterse kala bilir sen git"
Gustav "Zorla tutmuyoruz ki istersen gide bilirsin"
Hay amına koyim gide bilirdim ama Victorianı burda böyle bırakamazdım. Mecbur kalıcaktım.
Alice "Neyse vazgeçtim Victoria ile kalıcam"
Victoria "Evet yani daha şimdi geldik çabuk gidemeyiz"
Bende odaları gezmek istedim tabi babamın evi değil sonuçta ama insanım merakıma hep yenik düşüyorum.
Her kes sohbet ediyordu tabi kafaları karışmıştı. Bende yukarı çıktım ve odalara bakmaya başladım.
Odaların kapısının üstünde onların ismi yazıyordu. Tom'un odasını baya merak ediyordum kapıyı açtım ve içeri girdim.
Güzel odası vardı yatağının yanında bir gitar vardı. Gitarları severim hemde baya severim. Odası baya güzeldi. Zevki iyiymiş o zaman.
Ama nedense oda ceset gibi kokuyordu. Odada ceset olma ihtimali var mı?
Alice "Hadi ama Alice her halde ceset olmaz burda"
Odadan çıktım ama bir oda baya dikkatimi çekti. İçeri geçtim ve gördüklerim karşısında gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Duvarlarda kan izleri vardı ve kanlı bıçaklar. Hadi ama bunlar neyin nesi yanıma Tom gelince korkudan bağırdım.
Tom "Korkma benim"
Alice "Bunlar neyin nesi böyle Tom? Bu kan izleri, kanlı bıçaklar"
Tom "Boyaları mı diyorsun?"
Alice "Boya mı? Bu kırmızı izler ve kanlı bıçaklar boya mı?"
Tom "Evet ne sandın boya tabi kan olucak değil ki"
Alice "Peki odaya daha dikkatlice bakmama izin verir misin?"
Tom "Hayır veremem çünkü odayı kilitlemem gerek"
Tom odayı kapatırken duvardaki Scream (Schrei) yazısı baya dikkatimi çekti.
Aşağı indim hepsi baya bir birlerini sevmiş gibi duruyor. Anlaşılan Victoria kendini Bill'e kaptırmışa benziyor. Bence aşık olmuş Bill'e.
Baya samimiler hepsi. Ama bi tek ben onları sevemedim ve samimi değilim daha tanımıyorum neyin nesiler bilmiyorum o yüzden pek güvenim yok.
Alice "Victoria gidelim mi artık baya geç oldu da saat"
Victoria "Alice ama"
Alice "Ne ama? Hadi kalk gidelim"
Tomda elinde tepsiyle gelmişti.
Tom "Kahve yapmıştım aslında"
Victoria "O zaman kahveleri içelim öyle gidelim"
Victoria kahvesini içiyordu bende istemiyordum.
Tom bana teklif edince istemediğimi söyledimTom "Alice al sende kırma beni"
Alice "Yok ben istemem kalsın"
Tom "Hadi ama al sende"
Ne kadar istemediğimi söylesemde Tom ısrar ediyordu. Bu ısrarını anlamıyordum. İstemediğimi söylesem de keçi gibi ısrar ediyordu.
İnsanları kırmayı sevmem bende Tom'u kırmadım ve kahvemden bir yudum aldım.
Kahvemi içtim ama bir terslik vardı. Neden uykum geliyor benim? Victoriaya baktığımda uyumuştu kahveye bişi kattı. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
Alice "Kahveye bişi mi kattın seni piç baya uykum geliyor"
Gözlerim kapanıyordu siktir kahveye bişi katmış piç kurusu. Hiç bir şey hatırlamıyordum. Kendimi uykunun kollarına bıraktım....
......
Gözümü açtığımda bir yatak odasındaydım. Ama elim kelepçeliydi siktir noluyor böyle. İyide ellerim neden kelepçeli ki benim?
Elimi çekmek istedim olmadı yatak başlığına bağlıydı.
Alice "KİMSE YOK MU? YARDIM EDİN!"
Delicesine bağırıyordum ama sesimi duyan bir kişi bile yoktu. Kapı açıldığında şok içersinde odaya giren adama bakıyordum. Bu o olamazdı dimi?
Alice "Ne bu sen olamazsın!?"