Bölüm 6

46 10 38
                                    

Tam giderken Tom'un yüksek sesle bana söylediklerini duydum.

Tom "SENİ ÖLDÜRÜCEM ALİCE BUNU UNUTMA!"

Arkamı döndüm ve korku dolu gözlerle ona bakıyordum. Bu adam beni öldürecekti ve peşimi birakmicak.

Eve gittim korkudan ellerim ayaklarım titriyordu. Nasıl böyle bir işin içine düştüm ki ben. Korkmamalıyım onlardan korkum onları daha da güçlendirirdi.

Artık huzurlu ve mutlu bir şekilde yaşamak istiyordum tabi hiç bir zaman huzurlu mutlu olamadım. Şimdi de katiller çıktı başıma. Büyük bir belanın içine düştüm sanki.

Televizyonu açtım biraz haberlere baktım. Haberlerde Tom Kaulitz ve diğerlerinin yakalandığını diyordular.

Koltukta oturdum ve haberi izlemeye başladım.

X "Dünyaca tanınan katil Tom Kaulitz Bill Kaulitz Georg Listing ve Gustav Schäfer yakalanmışlar. 3 gün önce bir genç kızı öldüren bu grup yarın mahkemeye sevk edilecekler"

Sesi daha da açtım ve dinlemeye başladım.

X "Efendim kızı neden öldürdünüz?"

Tom hiç bişi demiyordu. Çünkü onu öldüren Bill'di. Ama bu katillik işinin içinde hepsi vardı.

Tom "Hiç bişi diyemem ama Alice bi gün seni öldürücem bundan emin ola bilirsin!"

X "Efendim Alice kim?"

Tom "Öldürdüğümüz kızın arkadaşı ve benim kurbanım"

Son kez yine bağırmıştı. Yine beni öldüreceğini dedi.

Alice "Sakin ol Alice zaten hapis yatıcak en azından bi kaç yıl rahat yaşaya bilirim"

                    1 ay sonra

Bu gün okula gidecektim. İlk kez yalnız gidiyordum. Eskiden hep Victoria ile giderdim okula.

Ama şimdi yalnız gidecektim. Sınıfta bi tek onunla arkadaştım şimdi arkadaşım bile yok.

Hayatım hep simsiyahtı ve siyah rengi severdim. En sevdiğim renk gibiydi hayatım simsiyahtı.

Okul üniformasını giyindim. Saçımı topladım ve evden çıkacaktım.

Neredeyse ailem bile beni arayıp sormuyordu bu başıma gelen olaydan bile haberleri yoktu belki. Gerçekten sevgiye layık biri değilim mi ben?

Ailevi konuları düşünmeyi bıraktım çünkü düşünürsem ağlardım.

Okula gelmiştim ama James arıyordu. Bişi mi oldu ki? Bekletmeden hemen açtım.

Alice "Alo James bişi mi oldu?"

James "Alice bilmiyorum bu iyi bir haber mi yoksa kötü bir haber mi bilemedim"

Alice "Söyle hadi"

James "Tom bilmiyorum ne yaptıysa mahkemede az ceza verdiler"

Alice "Peki ya diğerleri?"

James "Tom 2 yıl hapis yatacakmış diğerleri 7 yıl hapis yatacak"

Alice "James sen ne diyorsun! 2 yıl ne? Bu adam hapisten çıkar çıkmaz ilk işinin beni gebertmek olduğunu biliyorsun dimi?"

James "Alice sakin ol elimizden bişi gelmiyor"

Alice "James ben ne yapıcam"

James "Ben bişiler düşünürüm sen merak etme"

Alice "Peki, teşekkür ederim"

Scream Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin