İçeri Tom girdi. Biliyordum bunlarda bir bok olduğunu. Tahmin ettiğim gibi katil mi bunlar?
Alice "Seni piç!"
Tom "Sakin Alice hanım"
Alice "Amk her şeyi geçtim de beni bağlayacak yer mi bulamadın neden yatak?"
Tom "Şuan bunu mu düşünüyorsun?"
Alice "Evet"
Piç gülmeye başladı. Aklım Victoriada kaldı nerde noluyor bilmiyorum. Umarım iyidir...
Alice "Siz katilsiniz"
Tom "Geç oldu ama öğrendiniz işte daha doğrusu öğrendin"
Alice "Victoria nerde?"
Tom "Onu Bill bodrum katına götürdü"
Alice "Çöz şu kelepçeleri bak Victoriaya bişi yapmayın"
Tom "Arkadaşını düşünüyorsun ama o seni hiç bir zaman duymadı hep bizden uzak olmasını demiştin bize demişti senin böyle şeyler dediğini. Ama o tam tersi hep bizimle daha da yakın olmak istedi"
Haklıydı beni hiç bir zaman dinlemedi ve dinlemeyecekti.
Alice "Haklısın"
Tom "Ben her zaman haklıyım"
Alice "Ama yinede arkadaşım o benim"
Tom "Peki o zaman"
Aradan beş dakika geçti Tom elinde bıçakla odaya geldi. Hassiktir bu kadar çabuk ölemem. Tanrım daha çok gencim. Benimde kaderimde bir katil tarafında öldürülmek varmış.
Gözlerimi sıkıca kapattım. Artık ne olursa olsun.
Tom "Gözlerini neden kapattın?"
Alice "Görmek istemiyorum"
Tom "Bir katilin seni öldürmesini görmek istemiyorsun demek"
Alice "Evet hadi ne yaparsan yap zaten kurtuluşum yok"
Tom "Belki vardır neden umutsuzluğa kapıldın"
Alice "Amk ellerim kelepçeli nasıl kaçayım?"
Gözlerimi sıkıca bağladım ama ses gelmişti.
Tom bıçağı yere attı. Ne yani öldürmeyecek mi beni?Alice "Yaşıyorum ben"
Tom elindeki anahtarı aldı kelepçeleri açtı. Şuan rüya görüyorum sanırım.
Tom "Hadi kalk"
Kolumdan tuttu onun hızına yetişemiyordum. Beni bodrum katına götürdü.
Her yer korkunç görünüyordu. Duvarlar her yer kanlıydı. Ve küçük bir masa vardı. Çeşitli bıçaklar,bide bazı işkence aletleri vardı.
Sanırım kurbanlarını işkence edip öyle gebertiyorlar. Hadi ama bana işkence mi edicek?
Victorianın elini ayaklarını bağlamıştılar. Üstü kandı...
Hayır ölemezdi Victoria. Yanına gittim nabzı atmıyordu.
Ağlamaya başladım ama ne fayda Victorianı geri getire bilecek miydi?Bill "Alice ağlama"
Alice "NE AĞLAMA BE! SİZİN YÜZÜNÜZDEN KARDEŞİM DEDİĞİM KIZ ÖLDÜ"
Bill "Alice bizler katiliz"
Alice "Sen mi öldürdün?"
Diye Bill'e sordum. Ve bana kendisi Victorianı bıçaklayarak öldürdüğünü söyledi.
İçeride Tom bide Bill vardı. Bir anlık bıçak aldım Bill'e vurmak isterken bir el buna engel oldu.
Alice "BIRAK BENİ!"
Tom "Şuan ne yaptığını bilmiyorsun"
Alice "GAYET İYİ BİLİYORUM"
Victorianın cansız bedenine bakıyordum.
Yüzü her yeri kanlar içindeydi. Onun yanına gittim ve cansız bedenine sarılarak ağladım.Bill ve Tom'a ağlayarak baktım.
Alice "Onu kurtaramaz mıyım?"
Tom "Alice artık Victoria o öldü"
Bill "Senide öldürmek istedi Tom ama"
Alice "Arkadaşımın öldüğünü gösterdi ve böyle benim canımı yakmak istedi"
Tom "Kurbanlarımın nasıl canlarını yakacağımı biliyorum. Seni öldürmek istemedim"
Alice "Sebebini baya merak ediyorum"
Bill "Alice belki sende bizimle bu işte çalışmak ister misin?"
Alice "Amk ne diyorsun sen? Gerek yok"
Tom "Mecbur edemeyiz iyi o zaman cesedi yok edin"
Alice "Ne yok etmesinden bahs ediyorsun?"
Bill "Ceset burda böyle kalsın mı?"
Alice "Belki hastaneye götüre bilirim"
Tom "Alice kız öldü ne hastanesinden bahs ediyorsun?"
Georg Gustav cesedi götürdüler ne kadar engellemek istesemde olmadı.
Çantamı aldım koşarak evden çıktım.
Ağlayarak koşuyordum. Bu gün çok kötüydü kardeşim dediğim kız öldü.Victoria resmen kendi elleriyle sonunu yazmıştı. Tek suçu vardı onlara güvenmek,ona söylemiştim uzak ol diye. Dinlemedi ve bu yaptığı hata onun sonunu getirdi.
.....
Gustav "Alice yok"
Tom "Gitmiştir o"
Georg "Alice onun peşini bıraksanız mı? Kız zaten gördüklerini belki zar zor unutur"
Bill "İyide neden Alice'i öldürmedin?"
Tom "Bilmiyorum onu ödürecektim ama nedense onu orada öldürmemem gerektiğini hiss ettim"
Bill "Pek inandırıcı gelmedi"
Tom "Amk kapa çeneni yalan değil"
Georg "İyi o zaman hadi biz gidelim"
Tom "Bill ben o kızla tekrar nasıl iletişime geçe bilirim?"
Bill "Lan kız gitti bi daha gelmicek sen iletişim diyorsun"
......
Pijamalarımı giyinmiş yatağımda oturuyordum. Ben şimdi Victoriaya bakan kadına ne diyecektim? Suçlu ben olucaktım.
Victoriayı koruyamadım. Eşyaları evdeydi ve çok sevdiği günlüğüde.
Bana hep okumamamı söylerdi. Ama bu gün okuyacaktım.
"Sevgili günlüğüm bu gün Bill diye bir çocukla tanıştım çok yakışıklıydı ve çok hoşuma gitmişti. Yanında 3 tane çocuk daha vardı Tom diye biri var onu Alice ile yakıştırıyorum ama kendisi ona güvenmediğini söyleyip duruyor.
Ayrıca ikiside kardeşler hem belki ben Bill ile çıkarsam Alice Tom ile çıkarsa çok güzel olurdu. Umarım Bill beni sever çünkü sanırım ben ona aşık oldum.
Alice ona söylemeye korkuyorum çünkü azarlayacak beni yine.
Bende her şeyi zamana bıraktım umarım güzel şeyler olur. Ve mutlu olurum..."Gözlerim dolmuştu onu seviyordu ama o sadece öldürmek istedi.
Kapının çalmasıyla gözlerimdeki yaşı sildim. Ama bu saatde kim olur ki ?Aşağı indim kapıyı açtığımda karşımda Victoriaya bakan o teyzeni gördüm. Hassiktir ne diyecektim ki kadına? Victorianın öldüğünü diyemezdim...