Selamlaar ben geldim!!
Öncelikle bölüm biraz kısa oldu özür dilerim. Birden yazma isteğimi kaybettim?? Neyse bir sonraki bölüm ya da 2 sonraki bölümde artık bir hareketlenmeler olcak yeter çok düz ilerledik riyal yani. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim.
Sizleri seviyorum🎀🤍🥂~~~~~~~~~~
Ertesi sabaha erkenden başlayan Wooyoung kahvaltı hazırlıklarına girişmişti. Mutfak kapısını kapatıp kahvaltı hazırlamaya koyulmuştu. Her şey hazır olmaya yakınken mutfaktan çıkıp San'ı uyandırmak için odasına ilerlemişti.
"Günaydıııın, saat öğleye geliyor kalk istersen."
Dün kafası pek iyiyken uyuyakaldığı için uyanması biraz zor olmuştu. Uyanıp elini yüzünü yıkamış ardından da yatağı toplamak için odasına girmişti tekrardan.
"Sen neden topladın, elim ayağım var inanır mısın?"
"O elini ayağını sofrayı kurmak için kullanmaya ne dersin? Kahvaltı hazır olmak üzere. 5 dakikan var veee süren başladı."
San da Wooyoung'a ayak uydurarak mutfağa koşmuş ve sofrayı kurmaya başlamıştı. O sırada Wooyoung da ocağı kapatıp San'ın kurduğu sofrayı doldurmaya başlamıştı.
"Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık."
"Afiyet olsun. Parmaklarını yememeye dikkat et."
San Wooyoung'un bu küstah tavrına kahkaha atmıştı. Tam kahvaltılarına başlayacakları sırada San'ın telefonu çalmıştı. Sofradan kalkıp telefonu açtığında biraz hararetli bir konuşma geçiyordu karşıdakiyle. Çok geçmeden telefonu kapatıp tekrar mutfağa gelmişti.
"Çok özür dilerim kahvaltıyı bölüyorum ama gitmem gerekiyor."
"Başka zamana söz verirsen hiç sorun kalmaz."
"Söz en kısa zamanda tekrarlıyoruz."
Wooyoung San'a dün giydiği kıyafetlerini verip üzerini değiştirmesine yardımcı olmuştu. Üzerini değiştirdikten sonra bir şey unutup unutmadığını kontrol etmiş ve veda ederek evden çıkmıştı. Wooyoung ona pek belli etmese de apar topar çıkıyor olmasına üzülmüştü. Güzelce kahvaltı edeceklerdi işte, neydi bu kadar önemli olan? Kahvaltıyı yalnız etmek istemediğine karar verip arkadaşını çağırmıştı. Beraber sohbet eşliğinde kahvaltılarını etmişler ardından etrafı toparlayop hazırlanarak evden çıkmışlardı. Gün içinde Choi San hiç yazmamıştı. Wooyoung endişelenmiyor değildi. Mesaj atıp atmamak arasında gidip gelirken atmaya karar vermişti.
Wooyoung
Selamm
Hiç yazmadın ve telefonla konuşurken biraz gergindin, kötü bir şey yok değil mi?
13.09 gönderildiChoi San
Kusura bakma yazamadım
Telefonda gelmem için sorun çıktığından falan bahsetmişler, yani işi ciddi bir olaymış gibi göstermişler gelmem için. Kötü bir şey yok. Oturuyoruz beraber, biraz da yeni bir şeyler üzerinde çalışıyoruz.
16.54Wooyoung
Kötü bir şey var sanmıştım. Neyse iyi oldu böylesi. Ayrıca YENİ BİR ŞEYLER DERKEN YENİ BİR ALBÜM SANIRIM??Choi San
Mini bir albüm sanırım...
Diğerlerinden farkı şu olacak, buna klip çekmeyeceğiz, direkt tüm şarkıları akustik olarak söylediğimiz maximum 40 - 50 dakikalık bir video paylaşacağız.Wooyoung
Çok güzel düşünmüşsünüzz
Heyecanla bekliyprum✌️Choi San
Sen ne yaptın?
Günün nasıl geçti?Wooyoung
Güzeldi, sen gidince arkadaşımı çağırdım beraber kahvaltımızı yaptık.
Ardından hazırlanıp dışarı çıktık. Şimdi de akşam yemeğimiz için mekan ayarlamaya çalışıyoruz.
Choi San
Çok iyi, güzel bir gün geçiriyorsun anlaşılan.
Sabah için tekrar özür dilerim.
Bir dahaki sefere kahvaltı benden🫡Wooyoung
Peki madem, anlaştık o zaman.Choi San
Anlaştık🥂
Size afiyet olsun, ben bizimkilerin yanına geri dönüyorum. Görüşürüz sonraWooyoung
Teşekkür ederiiz, görüşürüz sonraa🥳🎀🥂
Mesajlaşmalarının ardından Wooyoung arkadaşının bulduğu mekana bakıyordu. San ise arkadaşlarının yanına dönmüş ve yeni çıkaracakları albüm üzerine konuşmaya devam etmişlerdi. İkisi de gecelerine noktayı koyduğunda San yorgunluktan bayılmıştı, Wooyoung ise oldukça enerjikti. Asla enerjisi bitmiyordu. Gece vakti kahvesinin olmasını beklerken arkadaşlarıyla uzun süren bir görüntülü sohbet yapmışlardı. Gece 2 sularında biten sohbetin ardından derin bir uyku çekmişti o da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dimples | WooSan
FanfictionBir müzik grubu solisti Choi San ve ölümüne fanlığını yapan Jung Wooyoung. Biraz zor ancak sonunda elde edilmiş bir aşk hikayesi. 04.08.2024 #jungwooyoung etiketinde 1. sıradayız periodt