Selamlar~
Bir önceki bölüm 15 kişi tarafından okunmasına rağmen 1 oy aldı o da benim oyum desem... Neden öyle oldu bilmiyorum ama umarım bende öyle görünüyordur... İyi okumalar dilerim. Bu da oldukça tatlı bir bölüm oldu. Sizleri seviyorum~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ertesi sabaha alarmının çalmasıyla uyanmıştı. Pek sabah denemezdi aslında. Öğle vaktine çok az kalmıştı. İş görüşmesi için alarm kurmuştu, o çalıyordu. Faltaşı gibi açtığı gözünün ardından hızla yatağından kalkıp elini yüzünü yıkamış ve aynı hızla üzerini giyinmişti. Saçını da düzelttikten sonra 15 dakika içinde hazırlanıp çıktığına inanamasa da evden çıkabilmişti. Sonunda duran bir taksiye binip buluşma noktasına varmıştı. Masaya oturmasının üzerinden maximum 2 dakika geçmişti ki görüşeceği kişi gelmişti. İş üzerine ve Wooyoung'un geçmişi ve tecrübeleri üzerine konuşulmuştu. Sohbet iyi ilerlemişti ki sonunda "biz size döneriz" yerine "yarın başlamaya ne dersiniz?" i kullanmıştı konuştuğu eleman. Wooyoung onayladıktan sonra hesabı ödemişler ve vedalaşarak ayrılmışlardı.
Durum güncellemesi için arkadaşını aramıştı hemen Wooyoung.
"İşe aldılar beni. Artık ben de sabah işe gidebileceğim şaka mıı?"
"Sevince bak lan... Ben seni birkaç güne göreceğim ama."
"Deme öyle ya. Ben işimden memnun kalırım bence, isteyerek giriyorum çünkü."
"Öyle umuyorum, iyi dileklerim seninle canımm! San'la konuştunuz mu?"
"Hayır, henüz hiç konuşmadık. Eve geçince yazacağım."
"Her sabah günaydın mesajı atan bu adam değil miydi? Ne oldu birden acaba?"
"Albüm üzerinde çalışıyorlar, yoğunlar yani."
"Ha öyle mi? Süper habermiş bu!"
"Evett, çok sevindim gerçekten."
"Aşkım benim müşteriler birikiyor, ben seni sonra arayayım mı?"
"Tamam, kolay gelsin görüşürüz!"
Görüşmeyi sonlandırdıktan kısa süre sonra eve varmıştı Wooyoung. Hızlıca bir duş almış ve yemeğini yediği sırada San'a yazmıştı.
Wooyoung
Selaamm!!
Nasılsın??
15.01Choi San
Yoruldum biraz
Seni almaya geliyordum ben de
18.57Wooyoung
Ne güzel ne güzel
Peki bundan şeyin haberi var mı mesela benim??Choi San
Artık var sanırım??
Hazırlan istersen, kapıdayım🥂Wooyoung
Eğer bir şey ayarlamamışsan ya da rezervasyon falan yoksa bana gelsen?
Çok yoruldum bugün.Choi San
Zili mi çalayım, açacak mısın?
Wooyoung koltuktan kalkıp koşaradım kapıya gitmiş ve açmıştı. Hazırlıksız yakalanmıştı ama her haliyle mükemmeldi o.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum, biraz ani mi oldu sanki?"
Wooyoung hızla aynaya bakıp yüzünü incelemiş ve saçını düzeltmeye başlamıştı, o sırada sorusunu da sormuştu.
"Niye, kötü mü görünüyorum?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dimples | WooSan
FanfictionBir müzik grubu solisti Choi San ve ölümüne fanlığını yapan Jung Wooyoung. Biraz zor ancak sonunda elde edilmiş bir aşk hikayesi. 04.08.2024 #jungwooyoung etiketinde 1. sıradayız periodt