İyi okumalar...
____________________________________________"Hey seung beni bekleyin!"
diye hafif sesli bir şekilde biri seslenmişti.
Kafamı çevirip baktığımda bu Soobin'di.
Onu görmek birazda olsa dikkatimi dağıtmıştı."Sakin ol. Ne oluyor?"
diye söylendim karşımdaki nefes nefese kalmış bedene.
"Sadece (nefes alışverişi) sizin yemekhaneden gergin ve hızlı bir şekilde çıktığınızı görünce merak ettim ve tüm okulda sizi aradım."dedi zorda olsa.
Onun bu hali dudaklarının yukarı kıvrılmasına neden olmuştu.
"Bir şey yok sadece laptop'um hacklenmiş jae-min hocaya göstermeye gittik."
"NE! NASIL?" Diye bağırdı.
Jisung side eye atarak;"Lan sus! Ne bağırıyorsun geçin bahçede konuşalım..." fısıldar bir şekilde;"Herkes bize bakıyor rahatsız hissediyorum." Ekledi.
Kafamla onayladım ve bahçeye ilerledik.Sakin bir banklardan birine oturduk.
"Kim yapmış biliyor musunuz?"dedi Soobin.
"Bilmiyoruz ama bir öğrenirsem elimden kurtulamayacak."dedi felix.
"Ya bunu yapan kişi illaki laptopunu almalı değil mi?"dedi jisung.
"Evette niye bunu sordun?"diye sorusuna soruyla karşılık verdim.
"İşte illaki kameralara falan yakalanmıştır."
"EVET! Doğru ama nasıl bakacağız öğrencilerin kamera kayıtlarına bakması yasak"dedi Soobin.
Bu doğruydu, bakmak için ailemizin gelemesi yada polis falan gelmesi gerekiyordu.
Bunun üzerine dördümüzde düşünmeye başladık.
"E o zaman bizde gizlice bakarız" dedi Felix.
"Saçmalama lix. Yakalanırsan sicilimize işlenir." Dedim. Başka yoluda yoktu.
"İyi o zaman sende yeni laptop alır final projeni bir daha yaparsın."dedi jis.
Ardından Soobin;"Haklılar.Ayrıca kimin yaptığını öğrenmemiz yararımıza. Çünkü bir daha yapabilir." Dedi.Bunu düşünmemiştim bu kişi benimle bir daha uğraşabilirdi. Her seferinde boş verip yeni laptop alacak halim yoktu ya.
"Haklısınız ama çok riskli."
"Sen dememişmiydin -Risk yoksa başarı yok- diye?"dedi jis.
Buda işine gelince laflarımla beni vuruyordu.
_____________________________________
AYAYAYAY SELAMM⭐️
Evett acaba sonraki bölümlerde ne olacakk
En sevdiğiniz grup kim?
Benimki tabiki de StrayKidsO zaman sonraki bölümlerde görüşürüzz.
MUCK💋Byrmstar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacklover
Fanfiction"Düşmanı sayesinde aşkına kavuşmak mümkün müdür?" #bxb #skz #chanmin #wattpad #bl #lgbt #hyunlix