İyi okumalar...
___________________________________________Bugün o gündü. Beklenen gün gelmişti. 1 hafta önce laptopum hacklenmiş ve bunu kimse çözememişti. Bizde bunu yapan kişiyi bulmak için plan kurmuştuk. Ama planı tamamladığımız günden sonraki gün laptopum bir anda düzelmişti. Bu kişi kimse benimle taşşak geçiyordu herhalde. Ama vazgeçmiyecektik bugün o kişinin kim olduğu öğrenilecekti.
AJANLAR🔎
Minnie:
Hazırmısınız?
Zil birazda çalar kimseye gözükmeden hızlıca gidiyor temizlik odasında buluşuyoruzSosoobin:
Tamam kaptan🫡Jis:
🫡Lix:
🫡
(Herkes tarafından görüldü)"Uff çok karanlık burası" diye fısıldayarak homurdanmıştı lix.
"Ay ya Böcek varsaa"diye fısıldamıştı jisung.
"Bilader bi' susun. Yakalıcağız"dedim. Ve beni ne kadar görmeselerde gözlerimi devirdim.
"Soobin sanki boşaldı okul ses yok" dedim.
"Bilmiyorum emin olana kadar beklemeliyiz" dedi.
"Ya birşey dicem. Sen niye sadece Soobin'e karşı konuşuyon biz eşek başımıyız burda bizimlede konuşun aq"dedi jis isyan ederek.
"Şuan bi' zeki Soobin gözüküyor gözümde. Ve artık susun! Soobin sende kapının deliğinden baksana etrafa" dedim tek nefeste.
Bir süre sessizlik oldu.
Soobin fisldamaya başladı:
"Seung şimdi zamanı git camı aç"dedi.
"Tamam. Jis ve lix biraz kenara çekilin"dedim.
Cevap vermek yerine çekildiler.Soobin kapıyı ilk başta küçücük açtı. Sonra ben önüne geçerek kendimin geçebilceğim kadar açtım kapıyı ve dışarı çıktım.
Evet hademelerin kova sesleri geriden geliyordu bu yüzden geri geri yürüdüm. Hızlı ve sessiz bir şekilde hedefime ulaştım. Hemen sınıfa girdim. Camı açtım ve sınıfın kapısını kapattım. Yine hızlı ve sessiz bir şekilde temizlik odasının oraya gelip kapıyı tıkladım. Kapı açılınca içeri girdim.
"Oldu" dedim. Beni duyduktan sonra sessizce mutluluklarını belirttiler. Karanlıktan birşey göremediğimiz için aklıma bir fikir geldi.
"Abi siz mal mısınız dicemde malsınız. Biriniz telefonun fenerini küçük ayarda açsın."dedim.
Ardından soobin hemen telefonunun fenerini kısık ayarda açtı. Şükür etrafı görebiliyorduk.
Soobin'in elinden telefonu alıp geriye ilerledim.
Bana anlamamış gibi baktığında ağzımı araladım.
"Ne olur olmaz kapının dibinden belli olabilir ışık."diye açıkladım. Anladığını belirtir gibi kafasını salladı.
&
İyice sessizleşmişti okul saate baktığımda saat 7'ye geliyordu. Okul zaten hademeler dahil en geç 6 buçukta boşalıyordu.
"Hadi saat 7'ye geliyor boşalmıştır okul"
Dedim.Soobin kaygılı gözlerle:
"Emin misin?"dedi.
'Evet' anlamında kafamı salladım.
İşareti alarak kapıyı açtı.
__________________________________________
AYAYAYAY SELAMM⭐️
Nasılsınızz
Ehehe tam yerinde bölenze 💅
Kızmayın bebişler hızlı atıcam diğer bölümüde
Okumalar iyice azaldı😔
Oylamalarda (dıırırır)Neyse çok tutmayayım sizi
OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINN🌿
Sonraki bölümde görüşürüzz🎀
Byeee🖐
MUCK💋
Byrmstar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacklover
Fanfiction"Düşmanı sayesinde aşkına kavuşmak mümkün müdür?" #bxb #skz #chanmin #wattpad #bl #lgbt #hyunlix