İyi okumalar...
___________________________________________Şuan zorla ikna ettiğim Felix ile kütüphanedeydik. Ben kütüphanenin laptopundan final projemi tekrar hazırlarken Lix ise test çözüyordu. Yazılım bölümünde olmasına rağmen edebiyata ilgisi olduğu için bu konuda testler çözerdi. Buna alışkın olduğum için sorgulamıyordum. Bir an duraksadım. Odağı farklı düşüncelerle dolmuştu. Laptopumun yapılmasını çok istiyordum. İçindeki proje çok sorun değildi ama gizli dosyam benim için çok önemliydi. Kafamdaki düşüncelere bir son verim önümdeki işe odaklanmaya çalıştım.
Omuzlarıma koyulan eller ile irkildim. Hızla arkama baktım. Gördüğüm beden ile rahatladım. Jisung'a öldürücü bakışlarımı gönderdim. Korktuğunu belli edercesine elleriyle "Sakin ol" hareketi yaptı. Yanımızdaki sandalyeyi çekip oturdu. Fısıldayarak:
"Projeyi tekrar mı hazırlıyorsun?" Diye sordu.
Kafamla onu onayladım. Ve önümdeki projeye dönerek odaklanmaya çalıştım.
-------------------------------------------------
Yarım saat falan geçmişti Jisung'un geldiğinden beri. Toparlanmaya başladığımda ikisinin de bakışları beni bulmuştu.
"Gidiyormuyuz?" Diye fısıldarken ufak bir sevinç yaşamıştı Lix.
"Sizi bilmem ben eve gidiyorum." Dedim alçak sesle.
"Benim 2 ek dersim daha var." Dedi sessizce Jisung.
"Benimde 1 yoklamasız dersim var. Bilmiyorum girmem belki" dedi Lix.
Onlar konuşurken çoktan toparlanmıştım. Son olarak kütüphanenin laptopunda hazırladığım projeyi kaydedip USB belleği de çıkarıp çantama attım. Elimle görüşürüz yaptım. Lix'ten bir ayaklanma görmediğim için kalacağını anlamıştım. Onlarda karşılık olarak ellerini sallasıklarında arkamı dönüp kütüphanenin çıkışına doğru ilerledim.
_________________________________________AYAYAYAY SELAMM⭐️
Nasılsınızz??
Evet bu bölümde böyle kısa bir bölümdü. Bir sonraki bölüm yazışma bölümü olacak.
O zaman fazla tutmayayım sizi.
Seungmin'imi de bi bırakıyorummAy tipini yerimmm
Neyseeee
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınn🌿
Bir sonraki bölümde görüşürüzz
Byeee
MUCK💋Byrmstar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacklover
Fanfiction"Düşmanı sayesinde aşkına kavuşmak mümkün müdür?" #bxb #skz #chanmin #wattpad #bl #lgbt #hyunlix