İyi okumalar...
____________________________________________Bir süre sessizlik eşliğinde düşündüm.
Son senemdi ve yakalanırsak sicilime işlenir. Ailem ise zaten bu konuda baskıcı.
Sanırım yapacaktım..."Üfff, tamam yapalım. Ama yakalanırsak bittiniz siz unutmayın bu dediklerimi"
Hepsi bir ağızdan;"İşte bu!"Diye bağırdılar.
"Neyse ders saatim yaklaşıyor okula girelim"dedim. Beni onayladılar ve okula doğru yürümeye başladık.
Jis ve Soobin'in farklı dersleri olduğu için ana holde yollarımızı ayırdık.
Ve lix ile üst kattaki sınıfa girdik. Bir yer belirleyip oturduk. Kol saatime baktım dersin başlamasına beş dakika vardı. Kollarımı sıranın üstünde bağlayarak kafamı üstüne koydum.Hoca geldiğinde ise dersi dinledim. Ogün başka bir olay olmadı ve bu konu açılmadı.
Ve gün bitti.Dağıldık ve evime gittim. Anahtar ile kapıyı açtım. İçeriden vuran hafif serin hoş bir rüzgar bedenime vurdu. Işıkları açtım ve odama ilerledim.
Tek yaşıyordum. İlk başta biraz korksamda artık alıştım.
Kısa ve sıcak bir duşun ardında pijamalarımı giydim. Kendimi yatağa bıraktım. Battaniyenin altında uzandım ve gözlerimi kapadım. Böyle bir süre uykumun gelmesini bekledim.
Ve en sonunda daha fazla dayanamayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
________________________________________
AYYAYAYAY SELAMM⭐️
Umarım gözümden kaçan bir yazım yanlışlığı yoktur.
Evet bölümler iyi mi?
Neyse şimdi günün sorusu:
En sevdiğiniz Skz şarkısı?
Benim aslında yok çünkü her şarkı da mı mükemmel olur nasıl seçeyimSizi seviyorumm
Bir sonraki bölümde görüşürüzz
MUCK💋Byrmstar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacklover
Fanfiction"Düşmanı sayesinde aşkına kavuşmak mümkün müdür?" #bxb #skz #chanmin #wattpad #bl #lgbt #hyunlix