"Dışarı gelsene." Dedi yeşil saçlı adam. İkisi birlikte evden dışarı çıktılar.
"Bana bak Soundwave, seni son kez uyarıyorum. Drift'den uzak dur."
"Sana ne Crosshairs. İstediğim kişiyle yakın olurum. Bu seni ilgilendirmez."
"Biliyorsan o benim sevgilim. Git kendi yaşıtlarında yakınlaş."
"Drift senin 32 yaşında bir adam olduğunu biliyor mu?" Dedi mor gözlü adam ukala bir tavırla. Ardından Crosshairs konuştu. "Asıl o, senin 40 yaşında bir adam olduğunu biliyor mu?"
Crosshairs'ın söylediği son cümle Soundwave'i çok sinirlendirmişti.
"Crosshairs, Drift ilk gelince ne yaptın?" Crosshairs sustu. Ardından devam etti. "Para karşılığında onu bir adama sattın. Ona hiç iyi davranmamıştın. Drift'in neden seni sevdiğini anlayamıyorum." Crosshairs sinirden deliye dönmüştü. Soundwave her zaman ki sakinliği ile konuşmaya devam etti.
"Drift gelince ona ilk iyi davranan kişi bendim. Ama se-" Soundwave cümlesini bitiremeden Crosshairs onun yüzüne sert bir yumruk indirdi.
"Daha fazla konuşma Soundwave!" Siyah saçlı adam elini dudağının kenarına götürdü. Kanıyordu. Yüzünde en ufak bir ifade bile değişmeden konuştu.
"Ama doğru Crosshairs. Doğru olanlar bu. Şiddete başvurmak bir çözüm değildir. Drift senin gibi bir adama hak etmiyor."
"Çeneni kapa orospu çocuğu!" Crosshairs yine bir yumruk atacakken Soundwave onun elini tuttu. Ardından hızlıca ellerini arkasından birleştirip onu yere yatırdı ve dirseğini sırtına baktırdı.
Crosshairs güçlükle konuştu. "H-hani şiddete başvurmak bir çözüm değildi?"
"Zorunda kalmadıkça yapmam Crosshairs." Yanlarına doktor kızgınlıkla geldi. "Soundwave! Crosshairs'ı kaldır. Benimle içeri girin! Artık çizgiyi aştınız!"
Soundwave istemeyerek Crosshairs'ı bıraktı. Crosshairs hızlıca ayağa kalktı ve üçü birlikte içeri girdiler.
Ratchet, ikisinde küçük çocuklarmış gibi karşınına oturttu. Ve konuşmaya başladı.
"Sessiz olun Drift uyuyor." Ardından devam etti. "Lan! Siz aptal mısınız?! Koskoca adamlar olmuşsunuz hâlâ küçük çocuklar gibi birbirinizle kavga ediyorsunuz!"
"Ratchet biraz ses-"
"Sus Crosshairs! Biriniz 32 yaşında diğerinizde 40 yaşında! Kendinize gelin! Drift, Drift, Drift, Drift, Drift! Sikeyim sizin Drift'inizi! Bu ne Drift sevdası! Şimdi kalkın gidin! Gözüme gözükmeyin siktiğimin orospuları!"
İkiside tek bir kelime bile söylemeden odadan çıktılar. Soundwave kendi odasına girdi, Crosshairs da kendi odasına girdi.
Ratchet odadaki eşyalarını düzenlerken bacağına tüylü bir hayvan sürtündü. Doktor işini bırakıp yere baktı. "Sen miydin Ravage. Ahh, şu sahibin ya da baban mı demeliyim? Neyse. İkiside çocukça davranıyorlar. Bir gün katil olursam o iki ahmak yüzünden olur."
Ravage hâlâ doktorun bacağına sürtünüyordu. "Ne oldu Ravage? Acıktım mı? Mamanı baban versin." Ama siyah kedi inatla süetünmeye devam ediyordu. Ardından kedi doktorun üstüne atladı.
"Ahh! Ravage dikkat et." Doktor kediyi yakalamıştı. "Ahh tamam, sen kazandın yün yumağı." Yaşlı adam kediyi yere bıraktı ve mutfağa gidip bir kaba mama koyup kediye verdi. Ardından kendi işine geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYALTY IS A FLOWER (CROSSHAİRS X DRİFT)
Fanfiction[HİKAYEYE ARA VERİLDİ] Bu hikayede yakın temas, küfür, taciz, yaş farkı gibi şeyler bulunmaktadır. Bunlardan rahatsız olanlar lütfen okumasın. NOT: TÜM KARAKTERLER İNSANDIR.