Drift uyandığında yanında sevgilisini görememişti. Yerdeki kıyafetlerini giyindikten sonra odadan çıktı. Dışarı adım atar atmaz sırtı duvarla birleşti.
"Günaydın tatlım."
"Günaydın Crosshairs."
"Nasılsın? İyi uyudun mu?"
"Evet." Onlar konuşurken yanlarına yaşlı doktor geldi. "Crosshairs! Hastayı duvara falan sıkıştırma. Aklını mı kaçırdın! Zaten dün akşam neler yaptım onu da biliyorum." Dedi doktor sinirle.
Crosshairs bir şey demek için ağızını açtığı an Ratchet sözünü kesti. "Sus! Sakın bir kelime daha etme."
"Zaten konuş-"
"Sus dedim lan sana!" Ardından yumuşak ve sakin bir tonla konuştu. "Gel Drift. Dinlenmen gerek."
"Crosshairs çekilir misin?" Mavi gözlü adam sevgilisinin dudağından öptükten sonra önünden çekildi. Drift ve Ratchet odaya girdiler. Ardından Crosshairs kendine sert bir kahve yaptıktan sonra balkona çıktı. Soundwave'de vardı. Maskesini çıkarmıştı.
"Maskeni çıkarmışsın." Dedi Crosshairs kahvesinden bir yudum alarak. "Evet. Çıkardım." Diye yanıtladı Soundwave.
İkili arasında uzun bir sessizlik oldu ve bu sessizliği bozan kişi Crosshairs oldu. "Drift'e karşı hissettiğin duygular hâlâ aynı mı?"
Mor gözlü adamın kucağındaki kedisi Crosshairs'a dönerek hırladı. Sanki onun ne dediğini anlamış gibiydi. Soundwave kedisinin boynunu okşadıktan sonra kedi sessizce mırlırdanmaya başladı.
"Evet?" Dedi Crosshairs. "Cevap?"
"Sana ne Crosshairs."
"Drift benim sevgilim, bu benim için çok önemli."
"Crosshairs, çizgiyi geçme."
"Geçersem ne o-"
"Sessizlik!" Diye bağırdı Soundwave kendisinden yaşça küçük olan adama. "Daha fazla konuşma Crosshairs." Ardından Soundwave elinde kedisiyle balkondan çıktı ve salona oturdu.
Kedisine mama verdikten sonra Drift'in kaldığı odaya gitti. Kapıyı tıklattı ve içeriden "Gel" sesi duyunca kapıyı açarak içeri girdi.
Kapıyı kapatıp Drift'in yanındaki tekli koltuğa oturdu. "Drift, nasılsın?"
"İyiyim Soundwave, sen nasılsın?"
"Seni gördüm daha iyi oldum." Bunun üzerine Drift biraz utanmıştı. Konuyu kapatmak için bir soru sordu. "E Soundwave, sen maskeni çıkarmazdın. Ne oldu da çıkardın?"
"Bilmem. Bu sıralar çok fazla takmak istemiyorum." İkisi birlikte konuşurken odaya Crosshairs girdi. Sinirli gözüküyordu.
"Soundwave. Sen bi benimle gelsene." Drift, sevgilisinin neden kızgın olduğunu anlamamıştı.
Soundwave soğuk sesiyle tek bir kelime söyledi. "Neden?"
"Benimle geliyorsun dedim Soundwave." Ardından yanlarına doktor geldi.
"Crosshairs ne yaptığını sanıyorsun! Hastanın yanında yüksek sesle konuşulmaz! Ahh! Bu yaşta sana terbiye mi vermemi istiyorsun?!" Ardından odanın içine baktı. Ve devam etti. "Soundwave! Sende fazla oyalanma ve dışarı çık!" Crosshairs'a dönerek konuşmaya başladı.
"Kavaga falan edecek iseniz dışarı çıkın! HEMEN!"
"Ratchet, büyüğümsün diye bir şey demiyorum ama o benim-"
"Sevgilin, biliyorum Crosshairs ama olmaz. Çıkın ve dışarıda dövüşün!"
İkiside oradan ayrıldılar. Yaşlı doktorda odanın kapısını kapatıp içeri girdi. Söylene söylene Drift'in ilaçlarını hazırlamaya başladı.
"Ahh şu gençler. Resmen çocuk gibiler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOYALTY IS A FLOWER (CROSSHAİRS X DRİFT)
Fanfic[HİKAYEYE ARA VERİLDİ] Bu hikayede yakın temas, küfür, taciz, yaş farkı gibi şeyler bulunmaktadır. Bunlardan rahatsız olanlar lütfen okumasın. NOT: TÜM KARAKTERLER İNSANDIR.