IX

39 7 3
                                    

"Soundwave'yi gördün mü Crosshairs?"
Dedi Drift.

"Görmedim. Ne oldu ki?"
Dedi Crosshairs bıkkın bir sesle.

"Hiç sadece merak ettim."
Dedi Drift ve gidecekken Crosshairs Drift'in kolundan tutup onu durdurur. Drift Crosshairs'a doğru döndü.

"Crosshairs yine ne oldu?"

"Neden Soundwave'yi merak ettin?"

"Sanane."

"Drift, sana bir soru sordum."

"Bugün onu hiç görmedim ve merak ettim. Oldu mu?"

"Oldu."

"Şimdi kolumu bırak."

Crosshairs Drift'in kolunu bıraktı ve Drift gitti.

"Ooo birileri kıskandı."
Dedi Bumblebee Crosshairs'ın arkasından. Crosshairs irkilerek arkasına baktı.

"Bumblebee!"

"Ne var ya!"

"Bir, sen ne zamandan beri buradasın. İki, ben kimseyi kıskanmadın."

"Sen Drift'in kolunu tuttuğundan beri sizi izliyorum ve bal gibide Drift'i kıskanıyorsun. Ona aşık-"

Bumblebee cümlesine devam ederken Crosshairs onun ağızı kapattı.

"Bumblebee! Ben kimseye aşık falan değilim."
Dedi Crosshairs son cümleyi sessizce söyledi. Sonra elini Bumblebee'nin ağızından çekti.

"İyi öyle olsun Crosshairs sen ne dersen o."
Dedi Bumblebee sessizce gülerek Crosshairs'ın yanından uzaklaştı.

*****

Saat 22:58

Soundwave gelir. Drift onun geldiğini görünce hemen Soundwave'nin yanına gider.

"Soundwave, bu saatte kadar neredeydin?"

Soundwave hiçbir cevap vermeden uzun koridorda yürümeye devam etti. Drift Soundwave'nin önüne geçti ve onu durdurdu.

"Soundwave, ne oldu iyimisin? Neden bana böyle davranıyorsun?"

Drift duvara biraz yakın duruyordu. Soundwave birden Drift'i duvara sıkıştırdı. Drift Soundwave'nin bu ani hareketini anlayamadı.
Soundwave birşeyler demek istedi ama diyemedi. Drift Soundwave'nin birşeyler demek istediğini anladı.

"Ben mi birşey yaptım Soundwave?"

Soundwave ellerini duvardan çekince ceketinin cebinden küçük bir not defteri ve bir tükenmez kalem çıkardı ve kağıda birşeyler yazmaya başladı.
Yazmayı bitirince defteri Drift'e uzattı. Drift eline alıp okumaya başladı.

Neden Crosshairs'la birlikte yattın?

"Bu seni neden ilgilendiriyor Soundwave?"

Soundwave defterdeki yazanı inatla gösterdi.

"Korktuğu için benimle uyumak istedi. Çok ısrar etti bende kabul ettim."

Soundwave hafifçe kıkırdadı. Bir kıkırdayış olsada Drift ilk defa onun ses tonunu duyuyordu. Kalın güzel bir sesi vardı.

"Hem Soundwave, bunlar seni neden ilgilendiriyorki? İstediğim kişilerle yatarım."
Drift biraz fazla tepki vermişti. Soundwave maskesinin sadece dudakları gözükecek şekilde açmıştı. Drift Soundwave'nin neden böyle bir şey yaptığını anlayamadı. Soundwave'nin dudakları çok güzeldi. Drift gözlerini onun dudaklarından alamadı. Soundwave Drift'in dudaklarına baktığını anlamıştı ve hafifçe sırıttı. Drift neden sırıttığını anlayamadı.

Soundwave Drift'e yaklaşmaya başladı ve...

LOYALTY IS A FLOWER (CROSSHAİRS X DRİFT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin