Hyunho

4.5K 72 487
                                    

Yazar ağzından

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazar ağzından

Lee Minho ...

Kendisinin hikayesi çok eskiye dayanıyordu. O da bir zamanlar Hyunjinin kurbanıydı. Bir şekilde bu ormanda bulmuştu kendini ve sonuç Hyunjinin kurbanı olmaktı.

Hyunjin bütün kurbanlarına aynı şeyi yapmış ve hepsindede başarmış birisiydi. Tek başaramadığı kişi evet , Lee Minhoydu.

Minho o zamanlar insanken Felix ile aynı şeylere maruz kalmıştı. Hyunjinin gücüne karşı çıkamamıştı ama kaçmayı başarmıştı. Hyunjinin dna sı yüzünden vampir olmuş ve bu ormanda yaşamaya başlamıştı.

O günden beri Hyunjinle hiç görüşmemişlerdi. Ama Lee Minhonun nefreti Hwang'a karşı hala aynıydı. En büyük düşmanı Hwang Hyunjin di.

Vampirlerin birbirini öldürmesi yasaklıydı. Herkes soylarını gizlice devam ettirmek istiyordu. Minho bu yüzden şimdiye kadar kendini tutmuştu.

...

Minho ağzından

Ormanda öylesine dolaşıyordum ve karşıma birden kurt adamların lideri Chris çıkmıştı. Kendisi düşmanımdı ve ondan da nefret ediyordum ama o Hyunjin piçi kadar değil. Evet hala aklımda o piç ama şuan onu düşünürsem tahtalı köyü boylayacağım çünkü haşin kurt bana bakıyor jxkxndkdjsks.

"Noldu ne bakıyorsun öyle çakma haşin"

":) Aptalsın. Burada gebereceksin ama hala benle taşşak geçiyorsun"

"Ahh chris hala böyle diyorsun ama belli gebertemiyosun beni"

"O günü sabırsızlıkla bekliyorum Lee Minho"

"Bekle sen bekle bekleye bekleye yaşlandın zaten yaşlı piç"

Dedim ve üzerime atlayacağını anladığım an hızla koştum. Tabiki yetişemedi.

"Ahhahah yaşlı kurt"

Chrisle uğraşmama gülerken birden ayağıma bir şey takıldı ama düşmedim. (😎) Baktığımda ayağımın altında yatan kişiyile şok geçirdim.

Kardeşimdi.

Lee Felix ...

"Lann Felix"

"Allah belamı vermesin ki felix"

"Ahh bebeğim naptılar sana nasıl bu haldesin"

Boynundaki diş izlerini gördüğümde olayı anlamıştım. Beni yaşadığımı Hyunjin piçi ona da yaşatmıştı. Sinir beynime vurmuştu.

"HAY SİKİCEM"

Diyip

"HWANG HYUNJİN KARŞIMA ÇIKMA GEBERİTCEM SENİ KARDEŞİMDEN NE İSTEDİN LAN PİÇ"

Diye bağırdım sesim yankılanmıştı. Herkesin duyduğuna yemin edebilirdim.
O eve gidiyordum. Evet hala hatırlıyordum. Daha önce çok kez gitmiştim fakat yoktu.

Smutshots / Skz ShipsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin