Felix'i aramaya çıkıp cesedini bulan Jisung
Cesedi orada unuttuğunu hatırlayıp tekrardan oraya giden Minho
Jisung ağzından
Felix hala gelmemişti onun için zaten yeterince endişeliyken dakikalar geçtikçe gelmemesi beni daha da endişelendiriyordu.
Arıyorduk ama açmıyordu. Büyük ihtimalle çekmiyordu.
"Ahh salak kafam niye onla gitmedim ki"
Git gide strese kapılıyordum. Ailesi beni sakinleştirmeye çalışsada onlar eminimki benden daha endişeliydi. Anksiyetem olduğu için böyle davranıyor olmalılardı.
Daha fazla dayanamayacağımı anladıktan sonra tüm cesaretimi toplayıp ormana doğru adımlamaya başladım. Anksiyete ilacın yanımdaydı. Her zamanda yanımda taşırdım zaten. Ailesi ise eşyaları koyup arayacaklardı.
Karanlıktan korktuğum için telefonumun ışığıyla hareket ediyordum. Bir süre sonra bulmuştum. Ama ben onu bu halde bulmak istemiyordum. Ne olmuştu ona. Ne yaşamıştı o.
Karşımda bembeyaz kesilmiş çıplak bedeniyle yatıyordu felix. Boynunda ise kocaman bir yara vardı. Vücudunda ise morluklar. Bu izlerden ne yaşadığını az da olsa tahmin etmiştim.
Felix'i bu halde görmek çok canımı yakıyordu. Felixin bedenine sarılıp bağıra bağıra ağlamaya başladım. Onu çok seviyordum kendimden bile çok ama mallık yaparak Felix'i oraya kendi başına göndermiştim.
"APTAL JİSUNG APTAL NE OLURDU Kİ SENDE GİTSEYDİN NE OLURDU BELKİDE SEN ÖLECEKTİN O YAŞAYACAKTI O YAŞASAYDI KEŞKE YAŞASAYDI DE SEN ÖLSEYDİN APTAL APTAL APTAL"
Yazar ağzından
Jisung kriz geçiriyordu. Her yeri tir tir titriyordu ama hala felix'e sarılmayı sürdürüyordu. Jisung kriz geçirdiğinin farkındaydı ama hiç uğraşmıyordu yaşamak için. Ölmek istiyordu Jisung. Kendisini suçluyordu.
O zaman felixle birkikte gitmediği için.
Jisung hala o durumdayken Minho gelmişti. Minho bugün oldukça şaşırmıştı. İlk önce kardeşinin katledilmiş cesedini , Şimdi ise insanken aşık olduğu kişinin kriz geçirdiğini görüyordu.
Minhonun hala insankenki yaşadığı şeyleri hatırlaması , insanlar hakkında diğer vampirlerden daha çok bilgi sahibi olması şanslarınaydı. Minho koşarak Jisungun yanına gitti ve Jisunga ilacını içirmesi lazımdı. Hapını bulmuştu ama neyle yutmasını sağlayacaktı.
Minhonun aklına kandan başka bir şey gelmiyordu. Jisunguna kıyamazdı ki o Miniğine. Narindi emindi ki bir kere ısırsa bile tüm kanı boşalıp ölmesine sebep olabilirdi. Bu yüzden minho fedakarlık yapıp kendi kolunu ısırdı.
Keskin dişleri kolundan oldukça fazla kan akmasını sağlamıştı. Jisungun durumu ise malum du. Minho Jisungun ağzını açıp koluna bastırarak kanını bir su gibi içmesi için yardımcı oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smutshots / Skz Ships
FanficBu fic bir smut ficidir ve istek shipe göre smut yazabilirim isteğinizi yorumlar da veya panoma yazabilirsiniz ama sadece skz shipleri !!! Angst vardır !!! Okuyanlar oy verip yorum yapabilirse sevinirim. Teşekkürler. Ve lütfen istek shipiniz varsa b...