Oy sınırı = 15 git gide artırabilirim ve belki okunma sınırı bilmiyorum çünkü diğer shipler okunmuş jeongho 19 amk neyse artar belki günden güne artana kadar bölüm yok :)
...
Yıl dönümleri için evde kutlama yapacak iki sevgili içkiyi fazla kaçırırsa ...
Seungmin ağzından
Bugün sevgilimle ikinci yıl dönümümüzdü bu yüzden çok mutluydum. Akşama yani geceye doğru bir kutlama yapacaktık.
Yiyecekyik içecektik ve daha fazlası ...
Çok kalabalık içine çıkmayı sevmedipim için evde samimi bir şekilde kutluyacaktık. Bu ise tabiki benim daha çok hoşuma giderdi. Cidden çok anlayışlı bir sevgilim vardı. İyi ki sevgiliydim onunla. Marifetliydi , Her konuda :).
Gece get yatmıştım uyuyamamıştık. O yüzden biraz geç kalktık. Akşama yakındı. Sevgilimi bugünğn hatrına öperek kaldırdım. Normalde bu kadar nazik değilimdirde açıkçası.
"Mmuuahh"
"Yaşlı sevgilimm kalk hadi"
Chan kalktı ve bana bir bakış attı. Bu haline gülmüştüm. Ben gülerken birden beni tuttu ve yatağın içerisine çekti.
"Ya ben kalk diyprum sen napıyorsun tatlı dilden anlamaz mısın sen"
"I-ı anlamam tatmam lazım ilk önce"
"Ya ben senle niye sevgili oldum ya"
Yazar ağzından
Seungminin bu dediğine kıkırdadı Chan. Ve ona daha da sıkı sarıldı.
"Minniee"
"Hmm"
"Saat kaçki daha az daha yatsak ikimiz ?"
"Ya SAAT DÖRT DÖRT ALLAH'IN KÜTÜĞÜ"
"Hdhdjhdjds tmama sevgilim kızma ama 5 dakikacık"
"Tamam hadi veriyorum beş dakika napıcaksan beş dakkada"
"Hmm ne mi yapıcam"
Diyip altına aldı seungmini. Seungmin şaşkın gözlerle ona bakarken Chan seungmini öpmeye başladı. Seungmin ise onu ittiriyordu. Şuan zamanı olmadığını düşünüyordu.
"Y- ya kalk üstün den chris"
"Ama dilinin tadını almak istiyorum hani diyordun tatlı dil falan"
"YA BEN O ANLAMDA MI DED-"
Chan seungminin konuşmasına izin vermeden bir kez daha yapıştı o narin dudaklara. Sert değildi. Sevgilisi istemediği zaman hiç bir zaman sert olmazdı.
Chan ayrıldı ve odalarındaki tuvalete gitti.
"Ahh sonunda cidden"
Dedi ve seungmin de kalktı. Chan tuvalwte gireli 10 dk olmuştu. Seungmin gala onu bekliyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smutshots / Skz Ships
FanfictionBu fic bir smut ficidir ve istek shipe göre smut yazabilirim isteğinizi yorumlar da veya panoma yazabilirsiniz ama sadece skz shipleri !!! Angst vardır !!! Okuyanlar oy verip yorum yapabilirse sevinirim. Teşekkürler. Ve lütfen istek shipiniz varsa b...