Hepsinde fanart bunda niye gerçek diye sorarsanız hyunin fanart yazfığımda hyunlix çıktığı için 🥰 (bulamadım) (biraz fazla sinir oldum)
Jyp Barının (aklıma başka isim gelmedi idare edin) En iyi dansçılarından birisi olan ve işini severek yapan Yang Jeongin
Ve onunla yarış Halinde olan Hwang Hyunjin
...
Jeongin ağzından
Saat akşam 8'e yaklaşıyordu. Her zaman gittiğim yani işçisi olduğum bara gidecektim. Barın en iyi dansçıları dan biriydim ve benle yarışan bir köpek vardı.
Köpek dediğime bakmayın iyiydi yani fena değildi. Eminimki bu günde benle uğraşacaktı piç. Ama uğraşsın dursun hala bu barın en iyisi olduğunu değiştirmez.
Orada üzerime giyeceğim şeyleri çantama attım ve yanıma bir şişe su aldım. Başka bir şeye gerek yoktu. Zaten bazı kişiler sayesinde beleş içki içebiliyordum.
Bu arada kucak dansı da dahil tüm performansları bardaki kişilere sergileyebiliyordum. Ara sıra şarkı söyler milleti coştururdum.
(Normal çift kişilik sexy danslar falan da direk dansı falan da her bok var işte)
Çantamı koluma taktım ve bara ilerledim. Yaz aylarında olduğumuz için hava daha kararmamıştı ama eminimki bu şerefsiz kitle bu saatte bile gelirdi. Yaptığım iş aslında kötüydü bence ama işimi yinede seviyordum.
Bara vardığımda dj Chris'e ve diğerlerine (hyun hariç) selam verip soyunma odasına gittim. Üstümü değiştirirken yan odadan seslice bir inleme gelmişti. Buna ne kadar gülmek istesem de kendimi tuttum. Sonuçta normal bir şey değil miydi. Götünü siktiriyo yani.
Altıma kısa kumaş ve kırmızı renkte etek ve üzerine de dar siyah bir body giydim.
Vücuduma tam oturmuştu.İçeri geçtiğimde Chan beni yanına çağırdı. İçerisi ise baya dolmuştu.
"I.n bu gün şarkı söylemek ister misin daha doğrusu biraz zorundasın çünkü Jisungun işi çıkmış ve biraz geç gelicekmiş"
"Tamam kaptan o iş bende"
Chan beni sırtıma vurdu ve içeriyi gösterdi. Şarkı sözleri oradaydı. Şansıma bildiğim şarkılardı. Red lights ve Taste zaten o zamana kadar Jisung gelirdi.
Red lights olması benş sevindirmişti ama dans edemeyeceksem bu şarkıda ne anlamı vardı ki :(. Jisung geldiğinde bir daha şarkıyı bir kere daha tekrarlamasını isteyecektim kesindi.
Şuan sadece şarkıların instrumental versiyonu çalıyordu. Bu salaklar bunla bile eğleniyordu evet.
Barmen'in yanına yani Felix'in yanına gittim ve bir içki istedim.
"Ne alırsın"
"Takıl kafana göre içerim ben"
"Peki ama sen şarkı söylecektin değil mi doğru çok ağır bir şey vermiyeyim sana"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smutshots / Skz Ships
FanfictionBu fic bir smut ficidir ve istek shipe göre smut yazabilirim isteğinizi yorumlar da veya panoma yazabilirsiniz ama sadece skz shipleri !!! Angst vardır !!! Okuyanlar oy verip yorum yapabilirse sevinirim. Teşekkürler. Ve lütfen istek shipiniz varsa b...