1.rész A múlt

7 0 1
                                    

Az emberek nagy része nem emlékszik semmire az előző életükből, vagy csak deja vu'-juk van néhány dologgal kapcsolatba. Azonban én 16 éves korom óta szinte napról-napra egyre több mindent tudok meg az előző életemből. De van egy pont amitől nem tudok meg többet.

Az előző életemről még nem igazán tudok sok mindent, azonban egy dogot biztosra vehetek. Az  az, hogy ott volt egy igen csak jó barátom, pontosabban egy fiú barátom. Azt nem tudom hogy mennyire voltunk jóba vagy, hogy egy pár lettünk a barátságunkból. Ám amikor rá gondolok, akkor egyszerre fog el egy olyan érzés mintha már ismerném ebben az életemben is, de egyszerre mintha mégse ismerném.

Ő egy viszonylag magas és jóképű fiú volt, mintha egy idol lett volna. Az is biztos, hogy akkor jó barátok voltunk, rangunk ellenére is. Ugyan is ő egy herceg volt, én pedig az egyik herceg feleségének a húga voltam. Ha jól tudom Yim Min-jung volt a nevem, az ő neve pedig.... az ő nevét nem is tudom. Remélem meg fogom tudni.

ltam:

Nem igazán tudok sok mindent az előző életemből, de amit tudok azt elmesélhetem.  Az álmaim segítségével tudok meg egyre többet, hogy milyen voltam  és mi is történt előző életembe. Abban az életemben hosszú sötét barna hajam volt, és általában világos színű Hanbok-okat hordhattam. Olyanokat amiket csak a palotákba lehet próbálni, avagy látni. A hajamba olyan binyeo-k voltak amiket mindig is akartam, de soha nem engedték, hogy kapjak egyet. Mégis a nagyimtól 14. szülinapomra kaptam egyet, mégpedig egy ezüst menta zöld virágos binyeo-t. Épp olyat mint ami a másik életembe volt.

Előző életemben az édesanyámat nem ismertem, és nem is tudom hogy mi lett vele. Hogy meghalt e, vagy elhagyott engem és a két testvéremet. A bátyám és az édesapám nevelt fel, a nővérem még kicsi volt a születésemkor. A bátyám és közöttem szerintem minimum 6 év korkülömbség lehetett, a nővéremmel pedig kb 3 év különbség. A nővéremmel sokat játszottunk, amíg a bátyám segített apukámnak. Egyik nap apukámmal és nővéremmel akartam menni, mert valami dolguk volt az akkori fővárosban, a palotába. De hiába ellenezték nem tudtak addig megnyugtatni amíg bele nem mentek, hogy elmehessek velük. Ott ismerkedtem meg az akkor szintén fiatal herceggel aki később a barátom lett. Neki és a családomnak köszönhetem, hogy nagyon jó gyerekkorom volt. Egészen egy napig.

Amíg apukám meg nem halt addig minden jó volt, de utána én törtem össze a legjobban a testvéreim közül. Hiába voltak mellettem mindig a testvéreim és vigasztaltak, még is hiányoltam azt az embert aki végül is felnevelt. De egy idő után kénytelen voltam bele törődni hogy már nincs. Szerencsémre ekkor már jóba voltunk a herceg barátommal, és ő vígasztalt meg a rosszabb napokon.

Apukám halála előtt úgymond "rokonságba" kerültem a hercegekkel. Mégpedig azért mert a nővérem feleségül ment az egyik herceghez. Azt nem tudom, hogy hogyan kerültek össze, de lehetséges, hogy akkor amikor én megismerkedtem a herceg barátomat. Hát ez már nem fog kiderülni.

Szinte hetente kétszer találkoztunk a herceggel. Mindent megosztottunk egymással, és nem mondtuk el senkinek se. Elmondtuk egymásnak, hogy éppen mi bántott minket, mért voltunk szomorúak avagy boldogak. Születésnapunkra ajándékot vettünk avagy készítettünk egymásnak. Például én egyszer egy ezüst fehér binyeo-t kaptam tőle. Onnastól kezdve szinte csak azt hordtam. Én pedig egyszer egy verskötetet vettem neki, imádott olvasni és imádta a verseket is.


Sziasztok! 

Ez az első story-m amit írok. Remélem hogy elnyerte a tetszéseteket. Ha nem is, a kövi részt meg próbálom hosszabbra és izgibbre csinálni. Meg próbálok 1-2 hetente hozni új részt, persze akkor ha van rá igény. Ezt komiba jelezzétek.

Szerelem az előző életbőlWhere stories live. Discover now