2.

8 1 1
                                    

Másnap reggel van az az péntek. Még ezt a napot kell kibírnunk és mehetünk haza. Reggel kapkodva öltözködtünk hogy beérjünk az első órára. Töri...a halálom. Mindennél jobban utálom. Inkább tanulmányozok egész nap egy virágot mint hogy történelmet tanuljak. Ez a tantárgy az én végzetem. Tavaly sem voltam belőle jó-ebből buktam meg-viszont most sem a legfényesebb az átlagom töriből. Amint említettem töri órán ülök majd valaki fejbe dob egy összegyűrt papírral. Felkaptam a fejem az "ütésre" majd körbe néztem és az első sorból vigyorgó Jeongint véltem felfedezni. Ahogy megláttam sóhajtottam majd elmosolyodtam. A cetlin ez állt: "segítsek megölni a tanárt?". Próbáltam visszafogni nevetésem. Mikor láttam,hogy Jeongin hátrafordult pont amikor a tanár a táblára írt valamit,hevesen bólogattam. Elnevette magát amit biztos az a banya is hallott mivel felszólította Jeongint.

-Na Yang Jeongin? Miről magyaráztam az eddigi 15 percben?-tette csípőre kezeit a tanárnő válaszra várva.
-Hát...-hajtotta le fejét Jeongin.-Sajnálom,figyelni fogok az elkövetkezendő fél órában.
-Jól van. Ülj le,de nem úszod meg ennyivel. Kapsz plusz feladatot amit jővő órára meg kell oldanod.
-Rendben.-sóhajtott majd visszaült.

Láttam rajta hogy nagyon szomorú volt. Az a fél óra egész lassan telt el,de túl éltem. Mikor vége lett és a csengőt meghallottam futottam Jeongin után majd szorosan átöleltem.

-Ne legyél ez miatt szomorú. Megcsináljuk együtt azt a kurva feladatot.-simogattam hátát.
-Oké. Köszönöm.-tette fejét vállamra.
-Menjünk a büfébe. Meghívlak.-húztam magam után a büféhez.

Mikor odaértünk leültettem Jeongin az egyik 2 személyes asztalhoz majd megkérdeztem mit kér. Egy vajas croissant kért. Ahogy megindultam hogy kérjek ki kaját megállított az osztályfőnököm.

-Mond a tanfolyamtárasaidnak hogy a következő óra osztályfőnöki. Fontos bejelenteni valóm van.
-Rendben.-bólintottam majd végre odaérte a kivánatos péksüteményekhez.

Miközben ott álltam a sorba ott volt pár tanfolyamtársam akiknek elmondtam az osztályfőnökis cuccot és tovább adták a többieknek is. Mikor már én kerültem sorra kértem egy vajas croissant Jeonginnak magamnak meg egy kakaós csigát. Vissza felé menet leültem Jeongin mellé.

-Tessék.-nyújtottam neki oda a croissant.-Jó étvágyat!
-Köszi.-mosolygott rám.-Neked az elég lesz?-mutatott a kakaós csigára.
-Igen. Én kibírom kaja nélkül egész nap viszont kell egy falat nekem mert leesik a vércukrom.-haraptam bele az édességbe.-Amúgy mondta az ofő hogy osztályfőnöki lesz a kövi óra.
-Jaj miért? Valamit csináltunk?-harapott bele Jeongin a croissantba.
-Azt mondta hogy fontos bejelenteni valója van.
-Biztos valami faszságot fog mondani ami senkit sem érdekel.
-Lehet.-vontam vállat majd tovább ettem.

Megfalatozva a kaját indultunk vissza órára. Az osztályfőnökünk már bent ült várva minket. Mikor mindenki leült a helyére nekiállt a hegyibeszédjének.

-Na hát sziasztos gyerekek. Nem olyan rég,talán 1 hónapja megpályáztunk egy biológiai kirándulást. Erre a kirándulásra jővőhét hétfőn kerül sor egészen péntekig az az 5 napos lesz. Még ma hazaküldök mindenkivel 2 lapot amin a befizetendő dolgok állnak a másikon pedig,hogy mit kell hozni a kirándulásra. Annyit árulok el hogy egy tó környéki szálláson szállunk meg. Ha lesz rá alkalom akkor bele is mehettek. Szüleitek érdeklődésére készséggel állok.-állt fel a tanári asztaltól majd mindenkinek osztott két lapot.

Az egyiken tényleg az úti költség és az egyéb pénzügyi dolgok álltak. A másikon a szükséges dolgok a kiránduláshoz. Például: 5 napra elegendő ruha,gyógyszerek,kényelmes cipő stb. A papírok tanulmányozását a csengő szakítottam meg. Még volt 2 órám amit nagyon gyorsan átvészeltem mert az egyik irodalom volt-amit végig aludtam-a másik pedig digitális kultúra,magyarul informatika. Olyan 12 óra fele már a koliban voltunk viszont csak akkor jött a java és egyben a legfárasztóbb munka. Összepakoltuk a cuccainkat,kitakarítottuk a szobát-söprés,felmosás-leszedtük az ágyneműket és levittük a mosodába. Mikor ezekkel végeztünk volt már délután 4 ameddig az eredeti iskola idő tart. Felülve a buszra indultunk is haza. Az úton sokat beszélgettünk viszont én be is aludtam. Jeongin bájos hangja keltett fel álmomból. Leszállva a buszról haza totyogtam. Megvacsoráztam majd elmentem fürdeni és azonnal az ágyamba feküdtem majd elaludtam.

(itt a masodik resz🫡)

A halott tó környékeWhere stories live. Discover now