Másnap reggel,szombat. Egy nyugis nap. Nagyjából kipihenten keltem fel. Felöltöztem valami kényelmes ruhába majd a cuccaimat-ruhákat-elvittem a szennyesbe. Mikor lefele mentem a lépcsőn és éppen mentem volna be a konyhába Jeongin került a szemeim elé.
-SZIA MIN! HOGY ALUDTÁL?-kérdezte izgatottan.
-Jaj Jeongin ne kiabálj. Reggel van nekem még a hangos hangokhoz.-fogtam fülem.
-Uh bocsi.-hajtotta le fejét bár az nem tartott sokáig mert újra felkapta tekintetét és megkérdezte megint az imént feltett kérdését.-Hogy aludtál?
-Ah nem nagyon vagyok kipihenve de nagyjaból jól. Jobban mint a koliba szoktam.-dörzsölgettem szemem.
-Oké. De legközelebb többet kéne aludnod hogy kipihent legyél a következő napra.
-Mhm.-bólogattam álmosan.Anyám kikiabált a konyhából hogy kész a reggeli. Odaérve leültünk az asztalhoz majd elfogyasztottuk anyám által elkészített reggelit. Ez a nap nagyon gyorsan elment és ahogy Jeongin már csütörtökön bejelentette,nálam alszik. Elszaladt a cuccaiért én addig megcsináltam az ágyam két személy számára. Mikot visszaért a kis vöröske ledobta magát az ágyra.
-Nézzük már meg hogy hol lesz a szállásunk. Rajta van a papíron.-mutogatott a táskámra.
-Jó megnézzünk.-totyogtam táskámhoz majd abból kivettem a papírt. Elővettem a telefonom majd bepötyögtem a keresőbe a szállás nevét.-Azta. Ez gyönyörű.-ültem le Jeongin mellé.
-Muti már.-rángatta meg kezem hogy felé fordítsam a telefont.-Na jó. Itt leszünk?
-Hát ezek szerint.-mosolyogtam majd tovább görgettem a képeknél míg egy mozitermet nem találtunk a képek között.-Na ez mi?
-Moziterem? Van ott mozi?-csillant fel Jeongin szemei.
-De ez a kép régen készült. Nézd meg a kép minőségét. Ez tuti máshol van csak véletlen így adja be. Egy tó környékén hogy lenne már egy mozi?
-Igazad van.-bólogatott egyetértően.
-Szerintem tegyük el magunkat későbbre.-sóhajtva feküdtem le az ágyra.
-Egyetértek.-feküdt le mellém.-Most ki fogod magad pihenni. Nem hagyom hogy sokáig fent legyél.
-Jaj jól van.-nevettem majd elaludtunk mind a ketten.Mánap vasárnap volt ami pakolászással ment el. Nagyon hamar este lett viszont megint egy álmatlan éjszakám volt.
(ez egy kicsit rovid lett de haladni kell a tortenettel😔)
YOU ARE READING
A halott tó környéke
ActionSeungmin a bukott diák és Jeongin,egy osztályba járó két legjobb barát egy biológiai kirándulásra megy az osztályával. Békésen telik minden amíg a két fiatal fiú fel nem fedezik a kiránduló hely környékén lévő tó furcsaságait.