Gözlerimi yavaşça açarak
-Neresi burası!
-Sakin olun 5 saattir kriz geçiriyorsunuz.
-Ne krizi yaşlı adam ve kadın onlar nerede?
-Bu çok normal yine kriz geçirdiniz.
-Hayır gerçekti beni siz mi kaçırdınız ?Yardım yardım edin adam öldürüyorlar!
-Hayır hayır....hanım efendi lütfen kıvranmayı kesin ,ve ilaçlarınızı içmelisiniz!
-Zehir değilmi o !Zehir değilmi içiremezsin bana onu!Aaaaaaaaaaaaaa yardım!
Bu konuşmanın üzerine kapı çalınmadan açılarak odanın içine bir kadın girer.Yanındaki hemşire onu geriye doğru çekerek
-Doktor hanım durduramadım.
-Tamam sen git .
Ve içeri Ağlayarak giren kadın bana sarılarak"Monica"diyerek sarılır kadın doktor ise üzerime sarılmaktan yapışan kadını geri çekerek "Hanım efendi kızınız şuan kendinde değil lütfen dışarı çıkın"kadın yalvarırcasına ellerini birbirine sürterek " bir şans verin doktor hanım kızımla konuşmalıyım"kadına acıyan doktor" iyi ama tedbir amaçlı bende yanınızda duracağım." Kadın teşekkür ederek başını salladı.Ve bana doğru dönüp Ağlayarak konuşmaya başladı.
-Kızım Monica ,evde bir anda krize girdin ne yapacağımı bilemedim hemen hastaneye getirdim seni.Burayı sevmediğini biliyorum ama evden tedavi ile olmuyor.Doğruları söyleyeceğim ilaçlarını almadığını görmediģimimi sanıyorsun?Ha bak bana Monic hastaneden seanslara katılacaksın ilaçları içip içmediģinide hemşireler bilecek seni iyileştirecekler yani iyileştirmek zorundalar!
Bu sözleri üzerine yatakta kap katı kesilerek
-Ne anlatıyorsun be kadın ! Seni tanımıyorum bile.
-Ben annenim kızım hatırla!
O anda zihnimde bir anda herşeyi hatırlamaya başlarım resmen bir flashback gibi bütün herşey gözümün önünden geçer .
-Anne!
-Sonunda kızım kendine geldi.
Doktora doğru dönerek
-Görüyormusunuz doktor hanım benim kızım böyledir işte önce ağlatır sonra güldürür.
Doktor göz yaşlarını gizleyerek yanımızda ağlamaya başlar.Annemde bana sarılarak ağlamaya başlar bende hala olayların şokunu atlatamamış bir şekilde kadına sarılırım. Ve doktor anneme odadan çıkması gerektiğini söyler ve annem odadan ayrıldıktan sonra göz yaşlarını silerek ciddileşir ve yanımdaki sehpadan bir dosyayı alarak bana doğru uzatır.
-Bu nedir?
-Galiba aklınız tam yerine gelmedi.Bu dosyada hastalığınızın açıklaması ve ne olduğu yazıyor zihninizi tekrar geri gelmesine yardımcı olacağını umuyorum lütfen dosyayı açın okuyun
Doyadaki açıklama :
Maladaptive daydreaming:Bir insanın krize girerek uzun ve abartılı şekilde hayal kurmasıdır genelde gençler ve çocuklarda görülen..........
Dosyadaki açıklamayı okuduktan sonra gerçekten aklım artık tam olarak yerini gelmişti diyebilirim okuduktan sonra dosyayı doktora uzatarak
-Ama bu seferki hayalim çok gerçekçiydi yemin ederim!
-Hanım efendi dosyayı yeni okudunuz dosyadada anlatılanları okumadınızmı onlar sadece bir hayal ! Zihninizin sizi kandırmasına izin vermeyin lütfen.
-İyide ama!
-Hanım efendi dediklerimi anlamadınızmı!
-Haklısınız zırvaladım biraz.
-Dinlenmelisiniz ben odadan çıkıyorum .Uyuyup bolca dinlenin.
Doktor kapıyı açarak odadan ayrılır.Ve bense bu zamanda kendime kalan bu boş zamanda dinlenmeye başlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RİTMİN ŞİFRESİ 2
TerrorHikayenin 2. kitabı 1. kitabın sonundan başlayarak anlatılan bütün gerçekler