0.2👹🎸

54 9 6
                                    

10.30 gibi bi saatte disaridan gelen siddetli gok gurultusuyle uyandim. Yagmur yagiyodu. Oh mis. Tam evde kalip tum gun hayatsiz gibi uyumak icin ideal bir gun ama acim.:(

Yatagindan kalktim gittim elimi yuzumu falan yikadim sonra ise mutfaktan bana seslenen annemin sesiyle mutfaga gittim.

"Gunaydin anne" dedim olabildigince sevecen bi sesle annem de karsilik verip kafami oksadi. Biraz uzgun gorunuyordu

"Sam... babandan mektup var. Kahvaltini yaptiktan sonra bakarsin." Icimi bir urperti sandi. Kotu bir sey mi olmustu? Yemegimi hizlica yiyip mektubu aldim.

Sevgili Jodi,
Umarim iyisinizdir. Cocuklar ne kadar da buyumustur. Hele Sam... koca adam olmustur. Biliyorsun bu sene ordudan donmeyi dusunuyordum ama cok mumkun degil gibi... cok kisiyi kaybettik hepsi gozlerimin onunde oldu... beni daha beklemeniz gerekicek. Uzgunum. Sizi seviyorum. Sam'e ne yaparsa yapsin onunla gurur duydugumu soyle ve Vincent'e de yakinda gelicegimi soyleyin. Uzulmesin.
Sevgiler,
Kent

Yanagimi gidiklayan bir kac goz yasina aldirmadan mektupu biraktim ve hic bir sey demeneden evden ciktim. Semsiye almaliydim. Ama bu su an umrumda degildi umrumda olan tek sey babamdi. Onu uc yildir gormuyorduk. Digerlerini bilmem ama ben korkuyordum olesiye korkuyordum ona bir sey olmasindan korkuyordum. Saganak yagan yagmurdan dolayi agladigim belli olmuyordu.

Sahipe inip sahildeki su adini hatirlamadigim denizin ustunde duran tahtalara oturmustum. Uzun sure yalniz basima oturduktan sonra bana dogru yaklasan adim seslerinden birinin geldigini anladim. Sebastian. Onu ilk defa sigara icerken goruyodum. Normalde icilmesine cok karsi oldugum o sey birine nasil bu kadar yakisabilirdi?

"Hastalanicaksin" cevap vermedim. Yanima oturdu ve kolunu omzuma koyup beni kendine daha cok yakinlastirdi. Kotu durumda oldugumu anlamisti sanirim.

"Eger konusmak istersen ben her zaman dinlerim." Kalbimin eridigini hissettim. Daha fazla dayanamayarak hickiriklara boguldugumda bana beceriksizce de olsa sikica sarilmisti. Aslinda Sebastian'la babam hakkinda konusmayi cok istemiyodum. Onun da babasi yoktu. Yani ne oldugunu bilmiyorum ve Demetrius'la aralari pek de iyi degil. Ama artik patliyacak gibi hissediyodum.

"Korkuyorum seb babama bir sey olucak diye cok korkuyorum" sesim hickiriklardan ve titremelerden dolayi zor duyuluyordu. Aglamayi birakmak icin kendimi ne kadar zorlasam da olmuyordu.

"Sam kendini tutmana gerek yok ben seni yargilamam icini dokebilirsin." Demesiyle kafami Sebastian'in gogsune gomdum.

Uzun bir sure boyunca ikmizde hic hareket etmeden ayni sekilde durduk. Hasta olucagimiz kensindi ama mutluyduk en azindan. Birazda olsa daha iyi hissediyordum kendimi.

"Hasta olucaz" sesim hala biraz titriyordu.

"Istersen seni eve birakabilirim."

"Yolunu uzatirsin bosu bosuna" zaten sirilsiklamdi

"Eve gitmiycem sorun degil"

"Hastaliktan gebericeksin seb bence eve git"

"Gidemem" bir sey soylemedim sadece niye der gibi bakiyordum

"Demetrius'la kavga ettik biraz gec gidicem eve"

"En azindan salona git disarida durma" cenemden tutup denize bakan yuzunu kendine dogru cevirdi

"Benim icin endiselendin mi sen?" Dedi gulumseyerek. Bu cocuk bana kalp krizi gecirtmek icin her bokhnu ortaya koyuyordu.

"Kal disarda hastaliktan geber o zaman" tsundere gibi hissettim kendimi offf

"Bisey demedim ya tamam."  Buyuk ihtimalle onceden benim yuzumden (sayemde) yarim biraktigi sigarasindan dolayi ikinci bir sigarayi yakiyordu.

"Birilerinin yaninda sigara icmeyi sevmedigini saniyordum"

"Sana gecerli degil o sen beni yargilamiyosun." Abi sicmis bunun agzina kesin

"Salonda shane ile muhattap olmak istemezsen kapim sana acik. Bu sefer kapimi alicakli gibi calma ama." Diyip guldum ve kalkmak icin yeltendim. Sebastian'in kalkmasigini gorunce onu zorlamadim. Tam arkami donmus giderken arkamdan gelen sesle durdum,

"Sam! Arada sadece ikimiz takilalim boyle." Arkami dondum ve seboya gulumseyerek onu onayladim. AMK GEBERIP GIDICEM BU COCUK NE ISTIYO EVLENELIM SEBO LUTFEB

———————————————————-

Sakaryadayimevdencokuzagimstardewgirmekistiyom pazartesi gitmicem okula😼 bol bol stardew girerim

By_Peter2 askimsin😽💋 olaylarvirazhizlibiliyom😿

O gitar sana girsin/samxsebastianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin