Keeho

24 1 0
                                    

Az iskolapadban ülsz az osztály "nagymenője" mellett. Töri óra van. Nem nagyon tudsz figyelni arra, mit mond a tanár mert a padtársad éppen 18+os videókat néz. Ezt óra közben meg is említed neki, hogy ne órán nézze ezeket de akkor meghúzta a hajad.
Óra végén ki mennél a teremből, de vissza rántott.
- Nem mész innen sehova!- mondta.
- Segítség!- kiáltottad.
Szerencsédre pont akkor haladt el a terem előtt Keeho aki mindig mindentől megvéd téged. Ahogy meghallotta kilátásod berohant a terembe és nekiment a csávónak.
Te addig szépen hívtál egy tanárt, hogy piszkál téged az a fiú.
A tanárnő annyival lerendezte hogy nyakon kell csapni és abbahagyja.
Nagyon rendes! Kösz bazdmeg.

Másnap megint baszogatott az a fiú, vagyis csak baszogatni próbált, mert Keeho egész nap veled volt ahol lehetett és megvédett tőle.
A fiúcska odébb állt, rájött, veled nem éri meg baszakodni.
Egyik szünetben Keeho oda ment hozzád.
- Jól vagy?
- Igen! Köszönöm hogy megvédtél!- mondtad majd megölelted.
- Ez természetes! Neked bármit!- szavain ledöbbentél.- Figyelj Y

! Tetszel nekem! Nagyon is! Lennél a barátnőm?
- Te is tetszel! És igen leszek!- mosolyogtál, majd egyszer csak Keeho ajkait érezted meg a tiéden.
Bemenetek a szertárba, megtörtént a varázslat és másnap már egymásnál töltöttétek az éjszakát.

Jó rövid de nincs ihlet.

P1Harmony oneshotsWhere stories live. Discover now