Jiunggal minden nap találkoztok délután a kávézóban.
A mai nap sem volt kivétel. Viszont te nem nagyon voltál vidám, mivel megjött.Ahogy be értél a kávézóba leültél egy üres helyre és vártad Jiungot. Tíz perc múlva meg is jelent.
- Szia Y
!
- Szia!- köszöntél álmosan.
- Ó mi a baj?- mosolya hirtelen szomorkásra váltott.
- A hónap eleje.- sóhajtottál miközben megforgattad a szemeid.
- Akkor egy perc és jövök!- mondta, majd eltűnt a szemed elől.Amíg vártál rá addig felmentél az instádra és a tiktokodra. Egy olyan jó fél órát tiktokoztál, miután megjelent Jiung egy csokorral és egy csomag bonbonnal a kezében.
- Csak hogy ne légy szomorú.- mondta és átnyújtotta az ajándékokat.
- Köszönöm szépen!- könnyeztél be kedvességén.
- Ne sírj! Egy barátnak mindent!- mondta és letörölte a könnyeidet.
- Aranyos vagy!- mondtad.- Be kell vallanom valamit!- változtál komolyra.- Tetszel Choi Jiung!Jiung leblokkolt.
- Az igazat megvallva...te is nagyon tetszel nekem! Sőt! Lehet egy kérdésem?
- Persze!
- Lennél a barátnőm?
- Hogy mondhatnék nemet neked? Szeretlek!- mondtad, majd közelebb húztad magadhoz és megcsókoltad.Haiii lehet hülye kérdés de valaki tudja az eredeti nevüket? Mert én csak Jiunget tudom! Pls kommentben írjátok le! Ja és hogy tetszik e? ;)