Theo

42 3 9
                                    

Éppen otthon pakoltál a szobádban. Kedvenc zenédet hallgattad az Ampers&One-tól az on and on-t, mikor valaki kopogott.
- Nyitva!- mondtad, majd leállítottad a zenét.
Ekkor belépett rajta Theo. A fiú aki 10dik óta a szerelmed.
Nem értetted látogatása okát addig a percig, amíg le nem néztél kezébe.
Egy csokor virág a kezében és neked hozta. Csak neked.
- Virágot a virágnak!- mosolya elvakított téged és csak arra eszméltél fel, hogy közeledik. Hátráltál de a falnak ütköztél.
Elfogadtad a virágot a kezéből, de ahogy a csokor nem az ő kezében volt, hanem a tiédben, megfogta a derekad és közelebb húzott magához.
- T-Theo...m-mit csinálsz?- dadogtad.
- Csak azt amit már 10dik óta meg szeretnék tenni.- mondta, majd megcsókolt. El is ejtetted a csokrot. De gyorsan tovább álltál.
Nem voltál rest, rögtön vissza csókoltad.
Keze a derekadról a fenekedre tévedt és megemelt. Meglepődtél, de élvezted. Lábadat a dereka köré fontad. Kezed a nyakára vándorolt és közelebb húztad magadhoz. Levegő hiány miatt elváltatok.
- Sz-szeretlek Theo!- mondtad zavarodban.
- Én is szeretlek Y

! Már 10dik év eleje óta!
Ekkor megint megcsókolt de most már nem állva folytattátok tevékenységeteket, hanem az ágyra dőlt veled.
Ruháidat levette rólad és innen már nem kell részleteznem!

Hát sziasztok! Arra gondoltam, hogy csinálok már egy ilyen oneshotos könyvet mert elég kevés magyar P1ece van de nekik készítettem! Remélem tetszik! Tippek jöhetnek kommentba!

P1Harmony oneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora