Figyelmeztetés és a szerző összefüggéstelen szabadkozása

24 2 0
                                    

Figyelem!

A kisregényben szereplő karakterek egytől-egyig valós személyek, életrajzuk (családi kapcsolataik, születésük és haláluk időpontja, titulusaik) megegyezik a Wikipédián megtalálható adatokkal, ugyanakkor a helyszínen kívül minden más a fantáziám szüleménye.

A szerelmi szál teljesen fiktív, a művel nem szeretném meghamisítani a történelmet, bár elképzelhető, hogy a történetemben szerelmesekként ábrázolt fiatalok találkozhattak egymással, erre semmi bizonyíték nincs, és ha találkoztak is, nem így és nem ilyen minőségben.

A karakterek általam ábrázolt személyisége, külseje, homo/bi/pánszexualitása (aki olvasás közben rájön, melyik lehet, írja meg kommentbe) nem tükrözi a valóságot, a mű megírásával nem volt célom akármelyikük emlékének meggyalázása. Azért választottam karaktereimnek éppen ezeket a valós személyeket, mert korábbi munkáimhoz már felhasználtam őket, így ismertem az életrajzukat eléggé ahhoz, hogy a valóság elemeihez hű maradva egy teljesen fiktív történettel tölthessem meg a rideg történelmi adatok közti üres sorokat. Én ezt élvezetesebbnek és autentikusabbnak találtam, mint saját, kevésbé hiteles karaktereket kitalálni.

Ezt azért tettem külön fejezetbe, hogy aki a fentiekben foglaltakat problémásnak találja, még visszakozhasson. Aki azonban marad, annak kellemes olvasást kívánok, és kommentben bármilyen észrevételt szívesen látok :)

Red, white and Rákóczi [kisregény]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora