Organizatorki

80 12 1
                                    

zDarcane_Nighter

Hejka!
Mówcie mi Cavi.

Zyskuję przy dłuższym poznaniu i cieszę się, że mogę Was gościć w naszych progach. Jestem szaloną osobą, która ma ciekawe i kreatywne pomysły.

Swoją przygodę z pisarstwem rozpoczęłam 3 lata temu na platformie Wattpad. Co prawda na początku było mi ciężko zmotywować się do pisania i nie szło mi za dobrze. Brałam udział w konkursach literackich, co pozwoliło mi na debiut jednej z moich książek. Mogę powiedzieć, że swoją przyszłość, chcę powiązać z pisarstwem. Gustuje głównie w mrocznej fantastyce i kryminałach, ale piszę też one-shoty. W przyszłości chciałabym wydać własną książkę, ale nadal nad nią pracuje.
A moja pasja zaczęła się od tego, gdy ktoś pierwszy raz przeczytał mój tekst.

Uwielbiam czytać książki fantastyczne i czasem zarywać noce.
Nie wyobrażam sobie mojego życia bez moich cudownych przyjaciół. Kocham podróżować, a zwłaszcza zdobywać szczyty gór. Moją pasją są biegi sprinterskie i przyznaję, że byłam zawodniczką. Oprócz tego lubię wykonywać szkice, malować na płótnie, tańczyć i słuchać muzyki. Chyba że urządzam koncert z przyjaciółką, haha.
Kocham zwierzęta oraz uczyć się o roślinach.

Do tworzenia opowieści motywują mnie rodzice i znajomi. I podziwiam autorkę Trylogii Ambicji, gdyż osiągnęła swój pisarski cel.
Muzyka przy pisaniu buduje klimat i mnie relaksuje. Moją inspiracją są książki Leigh Bardugo i Alex Aster. Na pomysły wpadam podczas spacerów lub późnymi wieczorami.

 Na pomysły wpadam podczas spacerów lub późnymi wieczorami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Anayame_Me

Cześć! Mówcie mi Anaya.
Jestem dość nieśmiała, a w głowie mam mnóstwo pomysłów, czasem ciekawych, czasem dziwnych, czasem szalonych. Nie wszystkie da się niestety zrealizować.

Na wattpadzie jestem od 2016 roku, ale pisałam już wcześniej na blogspocie (same fanfiction do anime). Moja historia z pisaniem zaczęła się w podstawówce, w drugiej klasie. Jako, że do bogatych nie należeliśmy i praktycznie każdy grosz się liczył, mama nie mogła sobie pozwolić na kupowanie mi co miesiąc gazetek z Księżniczkami Disneya lub Kubusiem Puchatkiem. Więc zaczęłam robić komiksy sama. Potem koleżanka z klasy przyniosła do szkoły mangę i oczywiście, też musiałam sobie zrobić własną. Historia o wdzięcznym tytule "Świat Kejty Melua", pisana i rysowana na kartkach starego kalendarza mamy, opowiadała o łyżwiarce, która w zawodach wygrała wycieczkę na Hawaje a tam, poznała swoją miłość.

Jak możecie się teraz domyślić, uwielbiam romantyczne historie i podróże. Moim marzeniem jest zwiedzić cały świat, ale na razie trochę kiepsko mi idzie.

Do pisania inspiruje mnie muzyka - szczególnie klasyczna i filmowa, jazda autobusem, spacery po lesie lub łąkach oraz długie siedzenie pod prysznicem.

Lubię czytać obyczajówki, romanse (ale bez scen erotycznych), kryminały i thrillery, książki psychologiczne i wszelkiego rodzaju artykuły naukowe, szczególnie z zakresu fizyki (mat-fiz pozdrawia). Często ślęczę też nad słownikiem synonimów śmiejąc się z różnych dziwnie-brzmiących słów, które jednak wciąż wchodzą w skład obecnego języka polskiego.

KonkursyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz