4.BÖLÜM

72 3 2
                                    

Yine kim. Tabiki leylim yani ben beğenmeniz dileğiyle...

                    4.BÖLÜM
      Yüzü yüzüme çok yakındı. Sırıtarak gözlerime bakıyordu. Lan oğlum yapma böyle şeyler. Tamam istemiyoruzda zorlama. Tam niye bakıyorsun diyecekken lafa atıldı.
-"sakin ol Dila hanım şakaydı dediklerim."
-"Başlarım sanada şakanada."
Dudaklarının kenarı kıvrıldı. Ama bu sefer ciddiyleşti ve şöyle dedi:
-"Dediğin gibi bu evlilik gerçek olmiycak."
Aferin lan sana kahve öküz diyip ensesine şaplatmak vardı ama boyu çok uzundu kolumun yetebileceğini sanmıyordum.
Bana bakarak sözüne devam etti
-"Yarın saat 9.00 gibi hazır ol. Düğün alışverişi için hazır ol üç gün sonra düğün ona göre eksiklerini tamamlayalım."
Lan senin beynin protezmi öküz diyemezdim tabi.
-"Anlamıyorsun galiba ben gelinlik giymek istemiyorum düğün istemiyorum kına istemiyorum."
-"Dila bunları bana değil bizimkilere söyle."
-"Sen de neden ben hem ben isyan ettim diye tokat..."
Dila sakin ol deme onu deme kızım sus. İnşallah duymamıştır derken:
-"Ne tokatı" diye duraksadı ve devam etti.
-"Sen sırf evliliği istemediğin için sana tokatmı attı. Bana doğruyu söyle."
-"Seni ilgilendirmez. Ne yaptıysa yaptı."
-"Bal gibide ilgilendirir. Yarın kimliğinide yanına alıyorsun."
-"Ne yapacaksın kimliğimi."
-"Ben seni bu adamın olduğu yerde değil üç gün bir saat bile bırakamam. Nikah tarihini öne çekicez."
-"Hayır istemiyorum."
-"Bana bak bir daha istemiyorum dersen yeminim olsunki kaçırıp zorla evlenirim."
-"Höst lan yavaş gel kim kimi kaçırıyor kimin evinden kimi kaçırıyorsun."
-"On beş dakika sonra imam nikahlı olacak karımı kaçırıyorum."
-"Nee imam nikahı şaka değilmiydi."
-"Yoo o gerçekti. Numaranı ver bana."
-"Ne numarası."
-"T.C kimlik cilt numarası Dila. Ne numarası telefon numarası."
-"Niye veriyim."
-"Sana cuma mesajı atiyim diye. Ver şu numaranı babandanmı ulaşiyim sana."
-"Hayır sakın."
-"O zaman."
-"Ama Celal ağayı bilirsin kızar. Çok kızar bana."
-"Sıkıyorsa kızsın imam nikahı beş dakika sonra istersem düğünüde beklemem alır giderim."
-"Tamam sen kazandın 05*******."
-"Ha şöyle."
Ardından naze geldi imamın geldiğini söyledi. Aşağı indik imamın karşısına oturduk. Sıra mehire geldi. İmam mehir olarak gelin kız ne ister diye sordu. Hemen atıldım.
-"Hiç birşey. Ben hiç birşey istemiyorum."
Azat gözüme baktı. Kardeşi naze hemen lafa atıldı:
-"Eee mehirsiz olmaz abi devreye gir Dila Ateşoğlu olucan mehir olmadan asla."
Azat güldü ve lafa atıldı:
-"Benden Dila ya üç otel sekiz arsa 4 otogaleri 4 konak 7 araba ve benim üzerime tapulu olan malların yarısı."
-"Hayır. Ben bunların hiçbirini istemiyorum."
Naze atıldı lafa:
-"Hayır hepsi kabul." dedi.
Neyseki zorlu imam nikahı bitti. Ben Azat ve Naze Rojda ablam bir odada kaldık azat lafa atıldı:
-"Rojda abla yarın gelinlik bakmaya saat 9.00 da hazır olun."
Ablam devam etti:
-"Sağol Azat. Düşünmen yeterli. Ama ben diyorum ki sadece ikinizin gitmesi daha doğru. Hem bir tanışmışlığınız yok. Alışın biraz. Celal ağayı dert etmeyin ben hallederim." dedi
Naze devam etti:
-"Hay ağzın bal yesin ablam. Ama dediğin gibi sorun çıkarabilir aileler ama Azat abimle sabah ben normal arabayla gelsem sonra dilayla seni alsak evden arabayla sizin evi geçtikten sonra biz senle kendi alışverişimizi halletmeye gidelim onlarda yarı yolda motora binip gelinlik bakmaya falan gitsinler. " dedi
Ablam bana fark etmez deyip geçiştirdi. Azat hemen onayladı el mahkum bende onayladım. Yarım saat sonra herkes dağıldı. Azatlar gitti. Odama doğru yürürken celal ağa beni odasına çağırdı karşısına oturtu ve şöyle dedi:
-" Bak kızım onlara karşı yüzümü kara çıkarma. Hele bi kulağıma kötü bir şey gelsin ne olucağını sen düşün."
Gözlerim doldu bir babanın kızına böyle demesi...
Ama başımı kaldırıp konuştum
-" Tüm kusurlar senin kızında dimi. Zorla ever sonrada al karşına böyle de. Allah aşkına sen bir güne bir gün kızlarını karşına alıp konuştunmu öpüp kokladınmı  bana sen babalık yapmadınki benim annem senin yüzünden bize babalık yapmak zorunda kaldı. Ben babam ölmüş gibi büyüdüm. Keşke öyle olsaydın en azından yoktu derdim ama hem yaşayıp hemde bize yokmuşsun gibi davranman içimi çok yaktı. Diğer çocuklar babalarının seslerinde huzur bulurlardı biz senin sesini duyunca odalara kaçardık. Benim panik atak olmam bile senin bağırışların yüzünden oldu. Artık yeter on dokuz yıl boyunca bana sarıldığın bir an yok gerçekten yok. Sen bizi hiçmi sevmedin. İnsan babasının adı geçince korkarmı ya insan babasının yanında oturmaya korkarmı. Beni geçtim ablamları geçtim annem eşin hayat arkadaşın her gece dövdün sövdün aç susuz bıraktın kemerle sırtımızı yaralıyordun. Ama celal ağa şunuda unutma gün gelir yaratan hesabını sorar."
Ağlaya ağlaya kapıyı çarpıp çıktım artık yoktu susmak. Odama girdim hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim. Aniden cana bir taş isabet etti...

Yıldız parlaklığını kısmalısın yıldıza basmalısın.
Nasıl kafiye ama ✨

İÇİMDEKİ SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin