Tell your biggest secret...

219 11 5
                                    

Heeeey! Undskyld jeg ikke har opdateret. Jeg bliver bedere fra nu af:)

Dagene gik hurtigt og julen og nytåret var gået! Drengene skulle vende sig til de danske traditioner, men ellers kunne de godt lide vores mad:) I Julegave af Sarah fik jeg en billet til den næste koncert i Danmark med One Direction, HAHAHAH:))) Hun vidste jo ikke hvem min nye bror var. Men ellers fik jeg en hel masse gavekort, øhh jeg skal med på drengens tour når jeg er færdig med at studere og af Louis fik jeg en helt ny Ranger Rover IHHHHHH. Mor her har fået en bil;)

Drengene insisterede på at de skulle sove på vores værelse de næste par dage og fordi mig og Sarah er dårlig til at argumentere og ikke kan finde ud af diskutere så vandt drengene jo.

Vi eller drengene mente at vi skulle lege truth it dare..

" Okay, Harry hvad er din største hemmelighed? " spurgte Sarah " øøhh, det må nok være at øhh jeg er vild med øhhh dig Sarah " Han så flovt ned i jorden, Sarah rødmede og kigget hen på Harry. Hun rejste sig og gik hen til ham " Harry? " Han kiggede op og Sarah kyssede ham på munden, nuuuurh. Harry så først overrasket ud, men indså så hvad der skete han kyssede tilbage. Sarah trak sig fra Harry og Kiggede ham i øjnene " Harry jeg kan også godt lide dig! " Harry sagde ikke noget han tog bare fat om hendes kinder og kyssede hende intimt. Vi andre sagde ikke rigtig noget vi sad bare og så på. " okay turtelduer, kan vi komme videre? " Sarah trak sig fra Harry og nikkede, hun satte sig i Harry skød og vi fortsatte.

" Katrine hvad er din største hemmelighed? " spurgte Harry " jeg kiggede på Sarah og hun nikkede " I har hørt historien om min mor og jeg, men efter den dag fik jeg det kun dårligere med mig selv, ikke engang Sarah eller min far kunne komme indtil mig! jeg begyndte at cutte. Jeg trak op i mine ærmer og drengene måbede og kiggede på mine arme. " En dag da jeg kom hjem fra skole havde jeg truffet beslutningen om at døden var den eneste mulighed jeg havde tilbage så jeg fandt en stol og et reb, jeg havde skrevet alt ned, som skulle fortælles i et brev koder og alt muligt og lige da jeg skulle til at slippe stolen med mine fødder kom Sarah ind af døren og stoppede mig " jeg græd, Sarah græd og alle drenge sad og måbede. Jeg snøftede og tørrede tårnene væk " Liam hvad er din største hemmelighed? " spurgte jeg for at komme væk fra mig " Jeg troede aldrig jeg skulle få en bedste veninde så hurtigt som jeg har fået " svarede han ærligt og smilte og jeg smilte igen. For det var rigtigt mig og Liam var blevet uadskillige siden jeg flyttede her til:)

Sådan blev det bare ved og inden vi vidste af det var klokken 01:30 så vi besluttede os at gå i seng.

Nu ved drengene det og jeg kunne ikke være mere lykkelig:)

Complicated lifeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora